Frage von Euli5, 30

Sind diese englischen sätze grammatikalisch richtig...englisch referat!?

Ich muss ein 2.minütiges referat auf englisch halten , und wollte fragen ob die sätze so richtig sind oder nicht :D wenn nicht wäre es nett wenn ihr mich verbessert... "The series that I present ( preäsentiere ?) , called veronica mars.The main character is veronica mars and she ist a 17 years old girl , and her dad is a detectiv and she helps him.But whats is a series without hot boys ? The main boys in VM are wallace , veronicas best friend , dunken , her old boyfriend and lilys brother , and logan , veronicas hatelove...the series have 3 seasons and 1 movie ...but the movie plays 20 years later...My favourite person is eli nawarrow, a badboys, a ganster and very criminal...he helps veronica sometimes , and he ist very funny. In the first season it goes about lily , veronicas best friend , and she were murdered ( ermordet ? ) .Veronica try to find her murder ...but its not easy...in the 2.season , a bus falling a klippe hinunter ( was heißt das auf englisch ?) ...and a friend of veronica was there and deaths ( sterben ).In the 3.season veronica goes on a collage ...she helps another people , and find a vergewaltiger ( was heißt das) The film plays 20 years later , but its okay... VM is ab 16 years , and its a really really really good series , but its a little bit special..." Ich habe leider erst seit einem jahr englisch , und die note ist mir seehr wichtig , deshalb danke ich allen die mich korriegerien...danke ♡

Expertenantwort
von adabei, Community-Experte für Englisch, 5

Such dir die Wörter und Ausdrücke, die du nicht kennst, in einem guten Wörterbuch wie www.pons.com, bitte nicht bei Google-translate.

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten