Frage von Planeti, 63

Sind diese Englischen Sätze richtig?

Everbody need a best friend .Good friends are people you can always rely on. False friends can lie to you, good friends are always honest with you.Good friends can forgive each other. While false friends you do not forgive. Good friends are not ashamed for you or your appearance. While false friends want nothing more to do with you.Good friends do not replace you easily by anyone other.False friends want you to persuade to any matters to which you have no desire.Good friends can sometimes have an argument and still remain best friends.False friends are looking after an argument simply someone new.

Korrigieren währe sehr nett : Vielen Dank.

Antwort
von NikoleMizuno, 19

Everbody needs a best friend .Good friends are people which you can always rely on. False friends can lie to you while good friends are always honest with you.Good friends can forgive each other whereas false friends aren't able to forgive you. Good friends are not ashamed of you or your appearance while false friends want nothing more to do with you.Good friends just don't replace you with someone else..False friends want  to persuade you to any matters you aren't interested in.Good friends can  have an argument sometimes but still remain best friends.

False friends are looking after an argument simply someone new.

-> Da versteh ich nicht ganz was du meinst.

Vielleicht wäre es noch gut wenn du verschiedene Satzanfänge benutzt.Das würde es abwechslungsreicher klingen lassen.(Momentan klingt es ein wenig 'abgehakt' ;)  )

Antwort
von 10strawberries, 5

Everybody needs a best friend.  Good friends are people who/that you can always rely on. False friends can lie to you, however, good friends are always honest with you.Good friends can forgive each other, while false friends do not/cannot. Good friends are not ashamed of you or your appearance, while
false friends want nothing more to do with you
(grammatically correct sentence, but it sounds very disconnected from the previous sentence)
.

Good friends do not replace you easily by anyone else. False friends want you to persuade to any matters to which you have no desire (I have no idea what this means, or what you were trying to say).

Good friends can sometimes argue and still remain best friends. False friends will abandon you for someone else, after an argument.

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch & Sprache, 15

Everbody need (Grammar) a best friend .Good friends are people you can always rely on. False friends can lie to you, good friends are always honest with you. Good friends can forgive each other. While (verbinden) false friends you do not forgive. Good friends are not ashamed for  (Präposition) you or your appearance. While  (s. o.) false friends want nothing more to do with you.

Good friends do not replace you easily by anyone other. False friends want you to persuade to any matters to which you have no desire. Good friends can sometimes have an argument and still remain best friends. False friends are looking after an argument simply someone new (Word Order, es fehlt eine Präposition).

Korrigieren währe (RS) sehr nett : Vielen Dank.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

AstridDerPu

Antwort
von 23Uhr59, 38

Wolltest du gerade die Hausaufgabe haben (die Frage wurde entfernt)?

Kommentar von 23Uhr59 ,

Der Text ist soweit in Ordnung, ich konnte ihn jedoch nur kurz überfliegen.

Kommentar von earnest ,

Dann solltest du dich mit deinem Urteil vielleicht zurückhalten ...

Kommentar von 23Uhr59 ,

Ursprünglich wollte ich wissen, ob planeti es war, die/der vorhin die Frage nach einem solchen Text über Freunde stellte, da ich ihr/ihm da hätte helfen können. Habe einen solchen Text. Entschuldige also, bitte. :)

Kommentar von Planeti ,

Doch ich war das. Aber wenn Du das liest ist es bestimmt schon zu Spät trotzdem Danke.

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community