Frage von CrazyMofo1993, 692

Shawn Mendes Konzert Vorverkauf 2016?

Ich bin Mitglied bei ShawnAcces und habe daher eine Mail mit einem Code geschickt bekommen, den ich für seine WorldTour verwenden kann. Hat jemand von euch eine Ahnung was ich tun muss? Ich habe nur diesen Code, eine Mail mit Infos zu einem "ShawnAccess Tour Passport Pre-Sale Bundle" und einem "ShawnAccess Tour Passport" aber ich weiß nicht, was ich tun muss. Um 16 Uhr startet der Vorverkauf, ich werde auf Ticketmaster gehen. Und dort was tun? Hilfe bitte, ich will nicht um 16 Uhr erst anfangen zu suchen, dann sind die guten Tickets weg...

Ich kopier euch mal die Mails hier rein, vielleicht helfen sie euch

Erste Mail:

Shawn Mendes has just announced his 2016 world tour! As a ShawnAccess member, you’ll have access to the ShawnAccess Tour Passport Pre-sale!

Your Pre-Sale Access Code is: BLABLABLA

To get pre-sale tickets, starting February 1st (Select Markets On Sale Later): 1.Copy or write down your pre-sale access code. 2.Choose which Shawn Mendes show(s) you want to go to & go to that show’s ticketing page on Feb 1st. 3.Enter your pre-sale access code on the ticket page when asked. 4.Select your tickets (up to 6). 5.One "ShawnAccess Tour Passport Pre-Sale Bundle" will be added to your order at checkout.

• Additional "ShawnAccess Tour Passports" will be available at checkout if you want them (select cities)!

16th April; Germany, Cologne – E-Werk

All Europe Dates ShawnAccess Tour Passport Pre-sale starts Feb 1st @ 4PM Local, General Onsale is Feb 5th @ 10 AM Local.

ShawnAccess Tour Passport Pre-Sale Bundle

Purchase the Pre-sale Bundle available Feb 1st on your show’s ticketing site.

The bundle includes: •Limited, collectors-edition ShawnAccess Tour Passport •First Access to Pre-sale Tickets •First Access to ticketless VIP Upgrades (available on or around February 22th 2016) •Earn on-site rewards by getting your passport stamped at the shows (details emailed to purchasers closer to the start of tour, actual design/item not pictured) ------------------------------------------------ ShawnAccess Tour Passport

This is a limited edition, collectors item Tour Passport exclusive to the tour that gets you all kinds of awesome on-site perks and access! (details emailed to purchasers closer to the start of tour, actual design/item not pictured)

Mail 2:

The ShawnAccess Tour Passport Pre-sale starts tomorrow, February 1st at 4pm Local (select markets on sale later)!

Your Pre-Sale Access Code is: BLABLABLA

ShawnAccess Tour Passport Pre-sale starts February 1st at 4PM Local for the following dates:

16th April; Germany, Cologne – E-Werk

Click on your date above to get to your show’s ticketing page. Please note that some ticketing pages are still being updated and full information may not be visible until the start of pre-sale.

After you purchase, tweet us at @ShawnAccess with which shows you’re attending and #ShawnWorldTour !

Bitte helft mir!

Antwort
von woizin, 607

Keine Sorge, einfach um 16 Uhr auf Ticketmaster Tickets aussuchen und am besten den Code kopieren und dann, wenn Du danach gefragt wirst, einsetzen. 

Kommentar von CrazyMofo1993 ,

Okay danke schonmal, aber was ist das mit diesen komischen "ShawnAccess Tour Passport Pre-Sale Bundle" und "ShawnAccess Tour Passport"?

Kommentar von woizin ,

Für die Leute, die sich bei ShawnAccess angemeldet haben, gibt es eben noch diese beiden Pakete zu buchen, zusätzlich zu den normalen Tickets. Was da drin beinhaltet ist, wird sicherlich noch bekanntgegeben.

Kommentar von CrazyMofo1993 ,

Gut, ich dachte schon, ich hätte was in diesen Mails übersehen.. danke für deine Antworten :)

Antwort
von Fragerin01, 497

Ist die Mitgliedschaft kostenlos? Denn ich würde gerne den Code erhalten um die Ticktes jetzt schon bestellen zu können. Was musstest du außer deinem Bday bei der Anmeldung angeben?

Antwort
von CrazyMofo1993, 488

LEUTE WAS IST DIESES ShawnAccess Tour Passport Pre-sale Bundle!?

Ich bin gerade auf ticketmaster und habe Tickets reserviert und das steht da als zusätzliche kaufoption...

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community