Frage von sternenhimm3l1, 71

An alle "Schweizer": wie sagt man, dass man auf jemanden steht?

wie seit mer das uf schwiizerdütsch? ich find es tönt blöd wenn mer seit "ich stahn uf dich" oder "ich ha mich i dich verliebt" oder "ich ha gfühl für dich entwicklet"... wie würdet ier das sege?

Antwort
von lavitaneisogni, 23

hahaha schwizerdütsch isch eifach chli grussig😂
aber kei anig ich lieb dich oder ich wot öppis vo dir
es chunt ja eigentlich nõt druf ah wie es seisch hauptsach de ander verstaht was du meinsch und fühlt hoffentlich glich

Antwort
von 4chaila4, 18

"du gfausch mir" zb? Und ds angere findi chame ou sägä " I ha gfüäü für di "

Antwort
von Petersonaya, 6

i ha di gärn ! Sollte gut ankommen und wenn es besonders innerlich brennt, dann: i ha di schampar gärn ! 

Gut Glück!

Antwort
von LeonR99, 41

ich bin zwar deutscher aber ich probiers mal
Du gefälls mia
Ik hab di gern

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community