Frage von realhousewives, 50

sagt man das richtig so auf englisch?

gerne ändern wenn was unklar und falsch liegt

One time I posted that pic with this product and I got so many hate comments because that was obviously a collab and they were like saying its sponsred you get money to do that its not real. if I'd hold my phone next to my face and said how i love this app nobody would believe it cause thats to stage and scripted I work with a PR agency and they told me to make random pics where my audience really believe that i bought the prouct

Antwort
von Herb3472, 13

When I posted that pic with this product, I got so many hateful  comments, because that was obviously a collaboration, and they said it was sponsored, like „you get money to do that, it‘s not real“. If I'd hold my phone next to my face and say how I love this app, nobody would believe it , cause that‘s too stage and scripted. I work with a PR agency, and they told me to make random pics, so that my audience really would believe, that I bought the product.

Oder so ähnlich...

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch & Grammatik, 9

One time (Wendung) I posted that (Wort) pic with this product and I got so many hate (Wort) comments because that (Wer oder was?) was obviously a collab and they (Wer oder was?) were like saying  (Wendung) its  (Grammatik) sponsred (RS) you get money to do that its  (Grammar) not real (Das ergibt keinen Sinn.). if  (RS) I'd hold  (Grammar) my phone next to my face and said how i (RS) love (Grammar) this app (Komma) nobody would believe it cause (RS) thats (RS) to stage and scripted  (Das ergibt keinen Sinn.) (Punkt) I work with a PR agency and they told me to make (Wort) random pics where (Wort) my audience really believe that i (RS) bought the prouct (RS)  (Punkt) 

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com, für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!.

:-) AstridDerPu

Antwort
von punkrockchick, 20

Im Großen und Ganzen schon. Ich würde es so schreiben:

When I posted a pic with that product I got so many mean comments because that was obviously a collab and they thaught it was sponsered. And they said thungs like: You get money to do that... it's not real. If I would hold my phone right in front of my face and say how I love this app nobody would believe me.

und ab it cause würde ich es so lassen :)

Kommentar von punkrockchick ,

*things

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community