Frage von vikaaaxx, 37

Patricia Summary, grammatik, welche besser, hilfe?

Welches der Beiden wäre besser und wo wären die Grammatikalischen Fehler? Kann die mir bitte jemand korrigieren? Es ist einfach nur zur Übung für meine kommende Englischklausur.

The shortstory ‚Patricia’ written by Fraser Sutherland deals with two friends, where the boy has a crush on the girl, but never told it, until a spring dance in their school comes. He forces himself to ask her, to go with her to the dance and does it, but she declines his question and at the end, both go not to the dance and go different ways too.

The shortstory ‘Patricia’ written by Fraser Sutherland deals with two friends, where the boy has a crush on the girl, but never told it. In their school there goes a spring dance and the boy forces himself to ask her, to go with her to the dance, does it, but she just diclines his question and at the end, both of them, go not to the dance and go different ways too.

Antwort
von HansH41, 26

"both go not to the dance "

Das ist sicherlich falsch.

Kommentar von vikaaaxx ,

Zugegeben, weiß ich es, aber ich habs jetzt einfach mal hingeschrieben, weil ich nicht wusste, wie man es richtig schreibt und somit quasi zeigen will, dass eine Korrektur echt nötig wäre 

Kommentar von vikaaaxx ,

? :x

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community