Frage von FragenBoy99, 25

Passt der selbstgeschriebene Text von mir auf Englisch :D?

Regional News:

Because of the strong snowfalls till to the sundaymorning, happened several traffic accidents. So the police officers from the police station of Charming-Partenkirchen had 11 sorties in the weekend. Sundaynight about 1 a.m. was a collision, a women heavy injured and two people slight injured.

National News:

Horst Seehofer its in a convention in Kreuth collapsed. An emergency doctor was called to the place of accident. Seehofer his voice became brittle. He suffered a qualm.

International News:

The organisation Amenesty International raises a heavy reproach: In high-tech-products from Apple, Samsung and Microsoft shall cobalt contained in, that comes from a mine in Kogo, where children already work away 7 years.

The Weather for Thursday:

In the morning will it snow light with 6 degrees below zero. At noon the light snowfall will slackens. **At the afternoon and in the night its will be colder with 10 degrees below zero.

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 8

Regional News:

Because of the strong snowfalls till to (Ausdruck) the sundaymorning (RS), happened several traffic accidents (Ausdruck, Satzbau). So the police officers from the police station of Charming-Partenkirchen had 11 sorties in the weekend.
Sundaynight (RS) about 1 a.m. was a collision, a women (Grammatik) heavy (Wortart) injured and two  people slight (Wortart) injured. (Satzstellung; es fehlen Wörter)

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com, für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!.

Auch der Rest deiner Nachrichten enthält viel zu viele Grammatik, Satzbau und Wortfehler, als dass man ich korrigieren könnte.

AstridDerPu

Kommentar von FragenBoy99 ,

Kannst du mir vielleicht die Lösungen einschreiben weil ich weiß nicht wie ich das korrigieren soll😥:(

Antwort
von Micromanson, 14

Da ist echt alles falsch. Es würde zu lange dauern das zu berichtigen. Tut mir leid.

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten