Frage von hinoname, 45

Oral report, könnte sich bitte einer diesen Anschauen^^?

Hey ich müsste diesen Oral Report abgeben und ich wollte einfach kurz nachfragen ob jemand drüber schauen könnte? Das ist das erste mal das ich so etwas mache und deshalb bin ich mit noch recht unsicher

Work and Travel

Hi today I want to talk to you about Traveling, espically about „Work and Travel“. Personal I realy love to Travel its like you are droped into a completly new World and I realy like this feeling. And there comes Work and Travel, it allows young people to Travel to different countrys for a longer duration then just for 2-4 weeks.

The most common non-EU countrys wich support Work and Travel are the USA, Canada, Australia and New Zealand. If you want to go there, you have to claim a Work and Travel visa, so you can life there and work there for the time of the visa. Normaly you will be six to nine months in one and the same country with one visa.

The difference between the four countrys are that the USA and Canada are very expensiv and in Australia you can earn the most money, in New Zealand the landscape and the nature are great and you get realy much if you travel a lot in New Zealand.

Personaly I want to go for like 6 Months to Australia and make a Work and Travel experince because I already heard from a lot of friends wich already where Work and Traviling that is was a great time for them.

MfG Michael^^

Antwort
von AstridDerPu, 16

Hi (Komma)

today (RS) I want to (besser: would like to) talk to you about Traveling (traveling = AE, travelling = BE), espically (RS) about „Work
and Travel“. Personal (Wortart; Komma) I realy (RS) love to Travel (RS) its (Grammatik) like (Ich bevorzuge: as if) you are droped (Grammatik; RS) into a completly (RS) new World (RS) and I realy (s.o.) like this feeling. And there comes (Stil) Work and Travel, it allows young people to Travel (RS) to different countrys (RS) for a longer duration (Wort) then (Wort) just for 2 - 4 weeks.

The most common non-EU countrys (RS) wich (RS) support Work and Travel are the USA, Canada, Australia and New Zealand. If you want to go there, you have to claim (Wort) a Work and Travel visa, so (Hier fehlt etwas) you can life (Wortart) there and work there for the time (Wort) of the visa. Normaly (RS; Komma) you will be (Ich bevorzuge: stay) six to nine months in one and the same country with one visa. - (Satzstellung)

The difference between the four countrys (RS) are (Subjekt-Verb-Bezug) that the USA and Canada are very expensiv (RS) and in Australia you can earn the most money, neuer Satz in New Zealand the landscape and (---) nature are great and you get realy (RS) much (Word Order) if you travel a lot in New Zealand.

Personaly (RS; Komma) I want to go for like (Wort; Stil) 6 Months (RS) to Australia and make a Work and Travel experince (Satzstellung) because I already heard (Grammatik) from a lot of friends wich (RS; Relativpronomen) already where (Wort) Work and Traviling (RS; s.o.) that is (Wort; RS) was a great time for them.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community