Frage von powerpinguin132, 19

New York city referat?

Hallo, ich wollte fragen ob mir jemand bei meinem englisch referat helfen könnte und wie ich weiter schreiben könnte habe schon etwas angefangen jetzt habe ich keine ahnung mehr bitte um hilfe

NEW YORK CITY

Today I want to tell you something about New York City. New York City has 5 boroughs Manhattan, Brooklyn, Queens, Bronx and Staten Island. New York City is the biggest city in the USA they live 8 million people in an area of 789 km it`s on the east Atlantic coast. Manhattan is with 1.6 million inhabitants, not the largest part in New York City but the famoust because , there are a lot of skycrapers , cinemas ,theaters, shopping streets, dinners and much more. In new york city there are so many places to visit as the wall street in Manhatten they is the biggest stock market in the world and so many banks , the times square is the heart in new York city because they are so many big billboards on the skycrappers and there are so many torist ,the central park is a very big park they is 4 km long and 800 meters wide in the central park you can go swimming, ride bye bike ,go in the zoo an more,the empire state building is not the highhest building in new york but the most famoust skycraper the highest skycraper is the one world trade center they stay in manhatten they is 541 meters high. Sonner were the twin towers the highest buildings in new york city but they were victimis of a terrorist attack on 11 september 2001 it flew to planes in to theme it was a dissaster for new york city.

Expertenantwort
von stufix2000, Community-Experte für USA, 11

Hi powerpinguin132

bis jetzt hast du nur über Gebäude gesprochen. Nun sollten noch Menschen vorkommen.

Stichwort: Diversity. Aus welchen Ethnien kommen die Bewohner, welche Sprachen werden gesprochen, welchen Glauben haben sie.

Ein kurzer geschichtlicher Abriss wäre gut. Gegründet von den Holländern, bekam es den Namen: New Amsterdam

Die Infos findest du im Web.

Alle Namen auch von Gebäuden, schreibt man im Englischen groß.

Der letzte Satz ist grammatisch nicht korrekt.

Lese alles nochmal gut durch. Bestimmt findest du noch ein paar Fehler, die du selbst verbessern kannst.

Antwort
von Cchhiara, 19

...in the USA they live 8 million... *...in the USA there live....

du könntest zu den einzelnen sehenswürdigkeiten noch sagen wie alt die sind und einfach noch mehr infos zu ihnen

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten