Frage von Egyy1, 37

Korrektur Englisch Comment?

Ther are too many People who are too focused on there working life. It’s always difficult to achieve a good work life balance.You could be working super hard in your perfect job, but if you’re not making the most of your life outside those hours, it won’t be healthy. This causes them to neglect their private life. In my opinion you need distance at the weekend. Otherwise you will get depressed or you will underperform. You have to look at your self and you must disconnect. Don’t forget your friends and family too!

Antwort
von AstridDerPu, 7

Ther (RS) are too many People (RS) who are too focused on there (RS; Grammar) working life. It’s always difficult to achieve a good work  (Wort) life balance.You could be working (Zeit) super (Ausdruck) hard in your perfect job, but if you’re not making (Zeit) the most of your life outside those hours, it won’t be healthy. This causes them to neglect their private life. In my opinion (Komma) you need distance (Abstand von was?) at the weekend. Otherwise you will get depressed or (---) underperform. You have to look at your self (RS) and (---) must disconnect (Ausdruck) . Don’t forget your friends and family too (Ausdruck) !

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

AstridDerPu

Antwort
von loouisaxx, 27

Soll der Text korrigiert werden? 

Kommentar von Egyy1 ,

ja

Kommentar von loouisaxx ,

There are too many people who are too focused on on their life of working. It's always hart to achieve a good balance. (würde das good work life in dem Fall weglassen, jeder weiß was gemeint ist :)) You could be working super hard in your peerfect job, but if you're not making the most out of your life outside those hours, it won't be healthy. This causes them to neglect their private life. In my opinion you need distance on weekends. Otherwise you'll  get depressed and won't perform as good. You have to look at yourself and have to disconnect (ich verstehe nicht ganz was du damit meinst...) Don't forget about your friends and family too!

Kommentar von Egyy1 ,

warum on on ? :D

Ups, nur einmal on natürlich :D

Kommentar von haettemanefrage ,

da sind immernoch fehler drinn xD

Ich habe es mit dem amerikanischen English verbessert, nicht mit britischen. Wenn du es besser kannst, dann nur zu! :)

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten