Frage von LyraLuna, 48

Könnt ihr mir helfen, mein Text zu verbessern(english)?

We are in 1910. You and your family live in a small farmhouse and as the life more and more difficulty we hear your village decides to leave. You are 1 of 1000 immigrants for a few months on a boat. As her to you Ellis Island brings near can have her one look at the Statue of Liberty. If you come you can see many other people in different clothes, languages and with other dreams. You are examined when you one of 2 percent are they ill are you are sent back. While you wait to see whether you were admitted as an US citizen, we eat everybody together in a gigantic space in the main building.

Hilfreichste Antwort - ausgezeichnet vom Fragesteller
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch & Grammatik, 20

We are in 1910 (Formulierung). You and your family live in a small farmhouse and as (---) life more and more difficulty we hear your village decides to leave (Das ergibt keinen Sinn.).
You are  (Zeit) 1 of 1000 immigrants for a few months on a boat (Ort vor Zeit). As her to you  Ellis Island brings near can have her one look at the Statue of Liberty. (Das ergibt keinen Sinn.)
If you come  (Komma) you can see many other people in different clothes, (Hier fehlt etwas.) languages and with other dreams. You are examined (Hier fehlt etwas.) when you one of 2 percent are they ill are you are sent back (Grammatik, Satzstellung). While you wait to see whether you were admitted (Zeit, Wort) as an (RS; Grammatik) US citizen, we eat everybody together  (Formulierung; Satzstellung) in a gigantic space in the main building.

Um welche Textart geht es hier? Davon hängen nämlich u. U. die Zeiten ab.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com, für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!.

AstridDerPu

Antwort
von RandomUser12345, 23

We're in 1910. You and your family live in a small farmhouse and as life becomes more and more difficulty, you hear that your village has decided to leave (the country?). You are 1 of 1000 immigrants who travel a few months by boat. As you approach Ellis Island, you're able to have a look at the Statue of Liberty. There you're able to see many other people with different clothing, languages and with other dreams than you. You are then examined on whether you are part of the 2 percent that are ill and which will be send back. While you wait to see whether you'll be admitted as an US citizen, everybody eats together, in a gigantic space in the main building.

Expertenantwort
von Bswss, Community-Experte für Englisch, 12

Sorry, dein Text enthält leider SO VIELE Fehler, dass ich dies nicht alles korrigieren möchte. Manche Deiner Sätze sind sogar völlig oder fast unverständöich, z.B. Dein beiden letzten..

Antwort
von HDrum7, 29

In welcher klasse bist du?

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community