Frage von helloflawless, 35

Könnt ihr mir die folgenden Verben auf polnisch konjugieren?

Sprechen,haben,gehen,wissen,sein,angucken,hören,verstehen

Hilfreichste Antwort bekommt natürlich ein Stern😄

Hilfreichste Antwort - ausgezeichnet vom Fragesteller
von PK260601, 9

Sprechen: ja mówię, ty mówisz, on/ona mówi, my mówimy, wy mówicie, oni mówią.

Haben: ja mam, ty masz, on/ona ma, my mamy, wy macie, oni mają.

Gehen: ja idę, ty idziesz, on/ona idzie, my idziemy, wy idziecie, oni idą.

Wissen: ja wiem, ty wiesz, on/ona wie, my wiemy, wy wiecie, oni wiedzą.

Sein: ja jestem, ty jesteś, on/ona jest, my jesteśmy, wy jesteście, oni są.

(An)gucken: ja patrzę, ty patrzysz, on/ona patrzy, my patrzymy, wy patrzycie, oni patrzą.

Hören: ja słyszę, ty słyszysz, on/ona słyszy, my słyszymy, wy słyszycie, oni słyszą.

Verstrhen: ja rozumiem, ty rozumiesz, on/ona rozumie, my rozumiemy, wy rozumiecie, oni rozumieją.

Kommentar von PK260601 ,

Danke für den Stern :)

Antwort
von PaleTuberr, 17

Mówić, mieć, isć, wiedzieć, być, patrzeć, słzszeć, zrozumieć.

Ich hoffe das ich dir helfen konnte :)