Frage von bilal16600, 19

Könnt ihr mal korrigieren (englisch)?

Hallo ich schreibe morgen eine Klassenarbeit und ich habe dafür so ein kleinen Text vorbereitet könnt ihr mal gucken ob dieser Text fehlerfrei ist?

"I normally spend 2 hours on the computer, but when I do my homework or when I search for important information I spend more. I often watch films or chat with friends on „facebook“. Sometimes I order clothes or books from the Internet. Many of my friends have the experience that they had a virus, but i haven’t the experience."

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 19

"I normally spend 2 hours on the computer, but when I do my homework or when I search for important information I spend more (Formulierung). I often watch films or chat with friends on „facebook“. Sometimes I order clothes or books from (Präposition) the Internet. Many of my friends (Ausdruck) have the experience that they had (Formulierung; Zeit) a virus, but i (RS) haven’t (Verneinung) the (Demonstrativpronomen) experience."

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

:-) AstridDerPu

Antwort
von ShmuelRotkraut, 6

I usually spend 2 hours (a day) using the computer, but when I have some homework to do or search for important information, I spend more. I often watch movies or chat with friends on Facebook? Sometimes I order clothes or books over the internet. Many of my friends have had a virus before, but luckily, I have yet to make that experience.

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten