Frage von raeoverdose, 129

Klingt mein Text gut auf Englisch?

falls da grammatik fehler sind bitte korrigieren !!!!!!!!

As you have surely noticed on Instagram, I was at the Park Hyatt in Hamburg and wanna give you my hotel review for this amazing hotel chain. I checked in with my brother by 15 pm. We were very welcomed and shown to our room. We wanted then immediately put on our sport clothes and take advantige to the a little Hotel Gym until then I noticed that I have not had my sports shoes there.I had only my winter boots here and with whom I could work out badly. But since it was the Hyatt Hotel, were naturally equipped with everything and have kindly provided sports shoes. After gym we went to the pool with a 20-meter pool. This is located on the lower floor in the Club Olympus Spa & Fitness Park Hyatt Hamburg hotel. A 4x4 meter large hot tub, sauna, - as well as a steam bath are also included. The room was very nice and modern furnishings. The bathroom especially looked very luxurious! The Hyatt breakfast was just exactly what you get up after needs The choice was so huge, I could not decide really. So just had to try everything. Thanks to the Park Hyatt Hamburg for a great stay

Antwort
von JeX33, 59

Hallo raeoverdose

Tut mir leid, dein Text weisst viele Grammatik- als auch Satzstellungsfeler auf.. Für was genau brauchst du den Text? Wenns nur um den Inhalt geht klappt das schon, ansonsten eher nicht.

As seen on Instagram, I was staying in the Park Hyatt Hotel in Hamburg and I want to review my amazing experience. My brother and I we checked in at 15pm. It was a really warm welcome and afterwards our room was presented to us. We immediately put on our sport clothes and wanted to to test the Hotels Gym. This was when I noticed that I've forgotten to take my sport shoes with me. The only shoes I've had were my winter boots which aren't really suited to work out with. But since the Hyatt Hotel is equipped with everything you can imagine, they kindly provided some shoes to me. After the workout we enjoyed a bath in the 20 meter swimming pool. The swimming pool and Spa are located ???on the lower floor???. A 4x4 meter hot tub, a sauna as well as a steam bath are also included. The room was very nice and equipped with modern furniture. Especially the bathroom was very luxurious! The breakfast was breathtaking. The choice was so vast that it wasn't really possible to decide for something particular. Therefore I had to taste just about everything. Thanks to the Park Hyatt Hotel Hamburg for our great stay

Lies es nochmals durch, hat wahrscheinlich noch 1, 2 kleine Fehler. Beim Spa wusste ich nicht genau wo des sein sollte, füll das noch richtig ein.

Hoffe das Hilft LG, JeX

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, Grammatik, Sprache, 58

Diese Frage hast du doch schon 2 Mal als solvi281 gestellt!

Auch was du korrigiert und angefügt hast

The Hyatt breakfast was (---) exactly what you get up after needs (Punkt) The
choice was so huge, I could not decide really. So (Hier fehlt das Subjekt.) just had to try everything.

ist genauso wenig Englisch wie der Rest.

Kommentar von raeoverdose ,

hey astrid könntest du mir mailen dann muss ich hier die leute nicht belästigen! raeoverdose@gmail.com bitte bitte du bist eine große hilfe

Antwort
von kempi87, 41

As you have noticed on Instagram, I was at the Park Hyatt in Hamburg and
wanna give you my hotel review for this amazing hotel chain. I checked
in with my brother at 3 pm. We were nicely welcomed and brought to our
room. Then we wanted put on our sport clothes immediately and take
advantage of the a little Hotel Gym but then I noticed that I had not have
my sports shoes with me. I had only my winter boots on me and
I could not continue my work out how it was ment to be. But since it was the Hyatt Hotel, we were equipped with everything we needed and were kindly provided with sports shoes. After gym we went to the 20-meter pool. It was
located on the lower floor in the Club Olympus Spa & Fitness Park
Hyatt Hamburg hotel. A large 4x4 meter hot tub, a sauna, as well as a
steam bath on top of that, were also included. The room was very nice and equiped with modern
furnishings. Especially the bathroom  looked very luxurious! The Hyatt
breakfast was just exactly what need after getting out of bed. There was an overwhelming amount of breakfast items to chose from, that I could not honestly decide what to take first. So I just  tried as much as i can.

My biggest gratitude to the Park Hyatt Hamburg for a great vacation.

1

sorry aber von der drüber ist besser

Kommentar von kempi87 ,

bitteschön

bitte bitte übersetz mal mein neuen text das ist soo wichtig ich zahl dir sogar was wenn du willst

Da es mir im Park Hyatt in Hamburg so gut gefallen hat und die Chance
kam ins Hyatt in Düsseldorf zu gehen, musste ich das natürlich nutzen.
Das Hyatt Regency in Düsseldorf ist ein fünf Sterne Hotel, welches direkt
am Medien Hafen liegt. Das Hotel sieht schon von außen super modern aus und von innen ist es sehr luxuriös. Ab dem ersten Moment fühlt man sich wie
in einem richtigen fünf Sterne Hotel.
Abends im Hotel haben wir die Rollos hochgefahren und die Gardienen zur Seite geschoben um den Panorama-Ausblick auch nachts zu sehen. Das Zimmer war unglaublich schön und wirkte mit dem Ausblick noch Größer.
Der Pool im Hotel war zwar nicht der größte, aber dafür sehr warm und angenehm. Die Farbe änderte sich alle 3 Minuten und man konnte selbst entscheiden ob man Lust hat auf den Knopf zu drücken um "Blubber-Wasser" zu genießen. Am nächsten Morgen. Ich habe so gut geschlafen in dem Kingbett. Es ist so gemütlich gewesen, es war echt schwer aus dem Bett aufzusehen, weil ich am liebsten liegengeblieben wäre aber das Frühstück ruft. Frühstück ist im Hyatt Hotel von 6.30 bis 12.00 Uhr.Das Frühstück war seeeehr lecker, es gab so eine riesen Auswahl. Es gab eine offene Küche, die dir nach Wunsch dein Omlett, Rührei usw. zubereitet hat. Es gab alles, von Bacon, verschiedenste Brötchen - und Brotarten, sämtliche Müslis, Wurst- und Käsesorten, viel Obst, Eier, einfach alles was das Herz am morgen begehrt. Das Hyatt Hotel in Düsseldorf gehört auf jeden Fall zu meinen Lieblings-Hotels und würde es jedem der sich mal was gönnen will weiterempfehlen.

Danke an das Hyatt Regency Hotel !
Der Aufenthalt war einfach super, ich war rundum zufrieden .

auf englisch aber

Kommentar von kempi87 ,

sag ma wofür brauchste das?

Antwort
von kiniro, 18

Dein Text kommt mir sehr bekannt vor - zumindest teilweise.

Nur, dass er auf deutsch war und es ums Hyatt in Düsseldorf ging.

Aber der Verfasser wünschte ebenfalls einen Blick auf Rechtschreib- und Grammatikfehler.

Expertenantwort
von earnest, Community-Experte für Englisch, Grammatik, Sprache, 7

As you have surely noticed: Du bist jetzt hier mit deinem sechsten Account unterwegs, lisavanderpump, xeniacaro usw. usw.

Kommentar von earnest ,

Hinweis: "User ist inaktiv!"

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community