Frage von keaschii, 15

Kann mit bitte jemand von Euch diesen Text korrigieren und habt Ihr noch Ideen für ein Abendprogramm?

After the arrival at the farm, Maria wants to show us the two different holiday flats. The first holiday flat has fifty-two square meters, which is for a maximum of four people and the second holiday flat has eighty-eight square meter, which is for a maximum of five people. Both apartments are equipped with everything what you need for example a kitchen with a fridge, dishwasher, microwave, electric cooker or a coffee machine and so on. After that, Maria wants to tell us something about the history of the farm.

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 15

After the arrival  (Ausdruck) at the farm, Maria wants  (Zeit) to show us the two different holiday flats. The first holiday flat has (Wort) fifty-two square meters (= AE; BE = metres) (, which is) for a maximum of four people and the second holiday flat has  (Wort) eighty-eight square meter (s.o.) (, which is) for a maximum of five people. Both apartments are equipped with everything (---) you need  (Komma) for example a kitchen with a fridge, dishwasher, microwave, electric cooker or a coffee machine and so on. After that, Maria wants (Zeit) to tell us something about the history of the farm.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

AstridDerPu

Kommentar von keaschii ,

Danke für deine Antwort!

Was bedeutet AE und BE und was ist bei der Zeit falsch?

Kommentar von ChickPea ,

amerikansiches/britisches Englisch

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community