Frage von CharlieMa, 69

Kann mir jemand helfen ich weiß nicht ob der Text richtig ist da ich mich mit englischer Satzbildung nicht auskenne?

Dear Sarah,
Yesterday my parents have made a walk in the wood. When they heard a rustle under the foliage leaves and they saw a python (snake). My mother was nervous and screamed. My father called the police on his mobile phone. Fifteen minutes later the police came with a net. The snake could be captured easily and they brought the snake into the animal rescue centre. They find out, that the snake was from an animal farm. She have brought back the snake. My parents become the walk nerver forget.

Love Carlie.

Hilfreichste Antwort - ausgezeichnet vom Fragesteller
von adabei, Community-Experte für Englisch, Schule, Sprache, ..., 29

Ich verbessere dir jetzt mal nur ein paar deiner schlimmsten Fehler. Das ganze klingt etwas abgehackt, aber am Stil ändere ich nichts.

Dear Sarah,

Yesterday my parents went for a walk in the forest. When they heard a rustle under the leaves, they suddenly saw a python. My mother was really nervous and started to scream. My father called the police on his mobile phone. Fifteen minutes later, the police arrived with a net. They were able to catch the snake easily and brought it to the animal rescue centre. There they found out that the snake had escaped from an animal farm. So they brought the snake back. My parents will probably never forget that walk.

Love

Carlie

Kommentar von adabei ,

Thanks. ☺

Expertenantwort
von adabei, Community-Experte für Englisch, Schule, Sprache, ..., 16

Wenn du in Zukunft einen freien Text schreiben musst, denk auch daran, dass es im Netz gute Online-Wörterbücher gibt. Das beste davon: www.pons.com

Kommentar von CharlieMa ,

War  als Übung zur Abschlussprüfung 

Kommentar von adabei ,

Ist ja egal, wofür der Text gedacht war. Das Wörterbuch hilft trotzdem - nur nicht in der Abschlussprüfung. ;-)

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community