Frage von mausbusch1, 40

Kann mir jemand helfen bei einer englischen Häkel Anleitung?

Round 1: Make a chain 16 sts long. Join the chain with a sl st to form a circle. Round 2: Chain 1 sc through the center of the circle 20 times. Join with sl st. Round 3: Ch 4, *dc in next st, ch1, repeat from * to end of round, sl st through 3rd chain of first ch 4 made. Round 4: Ch 5, *dc in next st, ch 2 , repeat from * to end of round, sl st through 3rd chain of first ch 6 made. Round 5: Ch 8, tc in next st, ch 3, repeat from * to end of round, sl st through 4th chain of first ch 9 made. Round 6: ch 10, sc in next stitch, repeat to end of round, sl st to complete round. Round 7: ch 4, *sc in next space, ch 1, repeat from * to end of round, placing the crochet piece over the egg to finish as you get to the end. If you need to adjust this to fit the egg, try making Round 6 chain shorter or longer, or increasing/decreasing the chains in between the sc in Round 7. Weave in all loose ends.

Antwort
von EdnaImmers, 21

1) Kannst Du häkeln?

2) kannst Du Englisch? Also normales Englisch meine ich

Kommentar von mausbusch1 ,

Häkeln ja, habe ich mir erst selber beigebracht. Mit englisch tu ich mich schwer )-:

Antwort
von EdnaImmers, 17

http://www.maschenzaehler.de/tipps-und-hilfen/englische-anleitungen-verstehen/ue...

Probier es mal auf der Seite

Kommentar von EdnaImmers ,

Sorry - Kopierfehler -  wollte nicht die ganze Seite zumüllen...

Danke, werde ich gleich mal ausprobieren (-:

Kommentar von EdnaImmers ,

Viel Spass

Antwort
von EdnaImmers, 19

Könntest Du eine deutsche Häkelschrift lesen, verstehen und umsetzen?

Die kann ich auch mittlerweile lesen.

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten