Frage von luunaa1, 32

Kann mir jemand diesen englischen text korrigieren/ verbessern?

Her face is square.That means in the face reading guide that she ist ambitious. She's a singer so she hast to be very ambitious, because she has to sing with paisson. She is always derermined,this is true, because she wants to succeed. Her eyebrows are straight, so she is realy active. In her job she hast to be very fit, because she has to perform on stage.

Antwort
von emily2001, 11

Hallo,

"Her face is square. That means, according to the face reading guide, that she is ambitious.

She is a singer, so she has to be very ambitious, as she must sing with passion.

She is always determined, because she wants to succeed.

Her eyebrows are straight, so she is really active. In her job she has to be very fit, because she has to perform on stage."

Emmy

Antwort
von AstridDerPu, 4

Her face is square.That means in (Wort) the face reading guide (Word Order) that she ist (RS) ambitious. She's a singer so she hast (RS) to be very ambitious (kein Komma) because she has to sing with paisson (RS). She is always derermined (RS) (---) because she wants to succeed. Her eyebrows are straight, so she is realy (RS) active. In her job (Komms) she hast (RS) to be very fit (kein Komma) because she has to perform
on stage.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Kommentar von luunaa1 ,

vielen vielen dank :)

Antwort
von lepetiteprince, 18

her face has a square form. according to the "face reading" guide this means that she is an ambitious person. as a singer she has to be some kind of ambitious as there has to be passion in her voice. der satz den du jetzt geschrieben hast gefaellt mir nicht kann dir aber leider nix anderes vorschlagen ausser das "this is true" rauszunehmen. her straight eyebrows let her seem to be a very active person. Her job requires her to be fit due to the fact that she has to perform on stage

Kommentar von luunaa1 ,

danke schön :)

Kommentar von luunaa1 ,

könntest du mir bitte auch diesen text korrigieren& verbessern? Her eyes are oval. she is very intelligent, because she has written all her songs by herself. Her mouth is large.Her character is generous. her nose is small, sometimes she looks a little bit shy but actually she is a very confident woman.

Kommentar von lepetiteprince ,

Versuch einfach mal ein paar von meinen Formulierungen zu übernehmen und nicht jeden Satz mit "her" anzufangen 😉

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten