Frage von paliindrom, 15

Kann mir jemand das von englisch auf polinsch übersetzen?

Hallo ihr da draußen :)

ich bräuchte das hier:

Survey about the Holocaust

I think that today, 70 after World War II, it is not important to speak about the Holocaust. I think that it is more important to leave the past behind. □ Yes □ No

I think that it is more important to concentrate on actual problems, then to think about problems of the past. □ Yes □ No

I do think that nowadays it is not appropriate to hold the Nazi crimes against the Germans. □ Yes □ No

I do think that the generation today is not guilty for what the generation in those days has done. □ Yes □ No

Are you interested in Holocaust? □ Yes □ No

Why are you interested in Holocaust?

How do you occupy yourself with this topic

What did you learn in school about the Holocaust?

Which emotions do you have when you are thinking about the Holocaust? □ Regret □ Outrage □ Responsibility □ Fear □ Shame □ Guilt □ Indifference □ Revenge □ Depression

auf polnisch übersetzt. Wenn ihr dabei noch Fehler im englischen findet (was sehr gut möglich ist) dann auch mit Änderungen dazu immer zu mir :)

Es ist sehr dringen, und auch sehr viel! Also vielen Dank für antworten, ihr würdet mir sehr helfen!!!

Hilfreichste Antwort - ausgezeichnet vom Fragesteller
von karah123, 8

Und das letzte ..:)

Jakich emocji czujesz gdy myślisz o tym temacie ?
Zrozumienie - Oburzenie - Odpowiedzialność - Strach- Wstyd - Winien - Obojętność - Zemstą

Antwort
von karah123, 7

Ankieta o Holocauscie

Ja myślę że dziś, 70 lat po drugiej wojnie światowej, nie jest ważne rozmawiać o Holocaustu. Ja myślę że jest ważniejsze żeby zostawić ten temat w przeszłości.
{ } tak. { } nie.

Ja myślę że jest ważniejsze być skoncentrowanym nad dzisiejszych i aktualnych problemów niż nad przeszłych problemowych tematów.
{ } tak. { } nie.

Myślę że w dzisiejszych czasach nie jest adekwatne skarżyć Niemców co zrobiły naziści.
{ } tak. { } nie.

In den Kommentaren geht es weiter :)

Kommentar von karah123 ,

Ja myślę że dzisiejsza generacja nie jest winna tego co zrobila tamta generacja { }tak. { } nie .

Kommentar von karah123 ,

Jestes zainteresowana /zainteresowany Holocaustem ? tak. nie Czemu jesteś zainteresowana/zainteresowany Holocaustem ?

Antwort
von karah123, 6

Jak się zajmujesz tym tematem?

Co nauczyliście się w szkolę o Holocaustu ?

Kommentar von karah123 ,

das sind die beiden Punkte wie man sich damit beschäftigt und was man darueber in der schule gelernt hat