Frage von paul111222, 42

Kann mir jemand das verbessern, bin nicht so gut in englisch?

Today I want to tell you something about Cyber Mobbing. Cyber-bullying is the digital and international harassing, threatening, treath of violence, sexual threat and even murder treath of other people over a period of time. Cyberbullying takes place either through the computer on the Internet or by mobile phone. Cyberbullying is there between classmates and schoolmates, but also between students and their teachers. Cyberbullying is bad, because it can follow you wherever you go , it does not hear the school, but haunts you in the Internet, mobile phones in leisure- 24 hours a day. Also, It's harrible that most victims do not properly know, who are the or the perpetractors. This unseftles and scales. Cyberbullying can have psychological consequences the offected victins carry such as such as anxiety, depression and suicide risk.

I hope you enjoyed my Presentation about Cyberbullying

Antwort
von Wolkenkratzerin, 14

Today I want to tell you about cyber bullying. Cyber bullying is digital harassing (dass es international ist, ist bei so einer Sache recht unwichtig und passt nicht in den Kontext) threatening of violence and sexual violence and even murder over a period of time. Cyber bullying takes place on the internet (das es von einem Handy geht ist selbstverständlich). Cyber bullying is between classmates and schoolmates, but even between students and teachers (ich würde sagen, dass es allgemein zwischen zwei Personen ist aber sich auch eine Gruppe gegen eine Person richten kann. Es sind nicht nur Schüler und Lehrer betroffen und die mobben sich nicht immer gegenseitig.) Cyber Bullying is really bad, it follows your wehrender you go, the school does not regnonice it (lieber sagen, dass die Schule es oft nicht bemerkt), it haunts you (es ist wie schon gesagt selbsterklärend, dass es im Internet statt findet), your phone is ringing 24/7 (leisure beutetet Freizeit. So macht das keinen Sinn). It's horrible because most victims don't properly know who the bully (lieber Mobber als Raubtier sagen.) is. his is really unsettleing for the victim (Das Opfer fühlt sich unwohl, scales bedeutet Schuppen). Cyber Bullying can and will have psychological consequences for the victim such as Anxiety, Depression and even suicidal thoughts (Suizidgedanken). 

I hope you enjoyed my presentation about cyber bullying! (Wenn du mehr Hilfe brauchst zum Verständnis schreib mir einfach eine Nachricht (: Auch wenn du Fragen hast) 

Kommentar von paul111222 ,

Wirklich ohne Fehler und ist das Referat gut ? 

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 4

Today I want to (besser: would like to) tell you something about Cyber Mobbing. (RS)

Cyber-bullying is (---) digital and international harassing, threatening,
treath (Wort; RS) of violence, sexual threat and even murder treath (s.o.) of other people over a period of time. Cyberbullying takes place (Wort) either through (Wort) the computer on the Internet or by mobile phone. Cyberbullying is there (Word Order) between classmates and schoolmates, but also between students and their teachers. Cyberbullying is bad (kein Komma) because it can follow you wherever you
go (neuer Satz)

it does not hear the school (Es hört die Schule nicht???), but haunts you in (Präposition) the Internet,  Hier fehlt etwas. mobile phones in leisure- (???) 24 hours a day.

Also (kein Satzanfang), It's (RS) harrible (RS) that most
victims do not properly (Wort) know (kein Komma) who are the (---) perpetractors (Wort). (Satzstellung) This unseftles (RS) and scales (Wort) - Wen oder was?.

Cyberbullying can have psychological consequences Hier fehlt eine Präposition. the offected (RS) victins (RS) Hier fehlt etwas. carry (Wort) (---) such as anxiety, depression and suicide risk.

I hope you enjoyed my Presentation (RS) about Cyberbullying(RS; Punkt)

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten