Frage von Tjaa12778, 37

Kann mir jemand bitte den Text verbessern?

I would like to present the movie Avatar. The film is a 2009 American epic science fiction film, directed, written, produced an co-editet by James Cameron. The movie is set in the mid-22nd century. Looking for a planet full of resource humanity found the beautiful Pandora. In a projet it was the DNA from human and Na'vi (the indigenous people of Pandora) crossed. The created Avatar can be controlled by humans. As the ex-marine Jake is sent on a mission to Pandora, he met the Na'vi Neytiri women. Fascinated by the exotic beauty, he's quickly and unsure which side he belongs. Danke im Voraus!!

Antwort
von gutefragennn, 37

Ist ein guter Text , nur ein Vorschlag : Avatar is a Film,  from the year 2009 ....

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 21

I would like to present the movie Avatar. The film is a 2009 American epic science fiction film, directed, written, produced an (RS) co-editet (RS) by James Cameron. The movie is set in the mid-22nd century. Looking for a planet full of resource humanity found the beautiful Pandora. - (kein vollständiger Satz)

In a projet (RS) it was the DNA from human and Na'vi (the indigenous people of Pandora) crossed.

The created Avatar can be controlled by humans. As (Wort) the ex-marine Jake is sent on a mission to Pandora, he met (Zeit) the Na'vi Neytiri women (Grammar). Fascinated by the exotic beauty, he's quickly (Wort und Wortart) and unsure which side he belongs (Hier fehlt eine Präposition.).

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

AstridDerPu

Kommentar von Tjaa12778 ,

Können sie mir das auch direkt verbessern ? Bis auf die Rechtschreibfehler da waren nämlich nur Tippfehler. Danke

Kommentar von Tjaa12778 ,

Ich verstehe manche Fehler nicht , könnten sie dir mir bitte erklären, ?

Antwort
von faultierrr, 18

Zu der Antwort von "Astrid der Pu" ist noch hinzuzufügen: "co-edited"

Kommentar von AstridDerPu ,

Das Wort ist fettgedruckt, und damit zu korrigeren.

Kommentar von faultierrr ,

Achso haha ich war davon ausgegangen, dass der Text wie erbeten korrigiert wurde.

Antwort
von JonasGelner01, 29

*and co-edited

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community