Frage von m1kezzz, 26

Kann mir jemand bei meiner Übersetzung helfen?

Hallo an alle. Ich benötige Dringend Hilfe bei einer Übersetzung. Ich bin mit dem Microsoft Support in Kontakt getreten. Mein Englisch ist aber nicht so super. Daher Frage ich hier, ob jemand meine Texte in gutes Englisch übersetzen kann? Es ist mir wichtig, weil mir mein Accounts durch fremden Zugriff geklaut wurde. Ich kann mich nicht mehr einloggen. Wäre super wenn mir das jemand in gutes Englisch übersetzen kann:

Hello, i came here to get help. I opened a few Tickets now, because i don't get any respond except the automatic ones which tells me i get a respond from a microsoft supporter within 24hours. But that seems not true. My Ticket-ID's: xxx, yyy, zzz Can you please respond to my E-Mail which you can see in above Ticket-IDs. I am waiting since 7 days without any response. It's very important for me. My mail account got hacked tho.

My League of Legends account is on that Mail and this account has a lot of rare skins. Also i've registered my Paypal account on that mail. So in fact, the Paypal- and Riot Support told me to get in contact with my Mail Provider/Support. I only need a confirmation of you that the mail "xxx" belongs to me and that i am the real owner in case i can't get restored my mail account back.

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 10

Hello,

i (RS) came here to get help. I opened (Grammatik) a few Tickets (RS) now (kein Komma) because i (RS) don't get (Grammatik) any respond (Wortart) except the automatic ones which tells (Grammatik) me i (s.o.) get (Grammatik) a respond (s.o.) from a microsoft supporter within 24 hours. But that seems not(Hier fehlt etwas.) true.

My Ticket-ID's (RS): xxx, yyy, zzz

Can you please respond to my E-Mail (RS) (which) you can see in above
Ticket-IDs. I am waiting (Grammatik) since (Wort) 7 days without any response. It's very important for me. My mail account got hacked tho (RS; Wort).

My League of Legends account is on that Mail (RS; Formulierung) and this account has a lot of rare skins. Also i've (Word Order; RS) registered my Paypal account on that mail.

So in fact, the Paypal- and Riot Support told me to (---) contact (---)
my Mail Provider/Support. I only need a confirmation of you (besser und kürzer: your confirmation) that the mail (address) "xxx" belongs to me and that i (RS) am the real owner in case i (RS) can't get restored my mail account (---) (Word Order) (Grammatik).

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten