Kann mir jemand bei einer Englisch Übersetzung helfen?

... komplette Frage anzeigen

5 Antworten

I chose this topic because i worked 2 years as an dentist assistant (mit a) and I had to explain the parents the simplest things, that children should not eat to much sweets, that it is important to brush the teeth in the right way (circulate movement) etc. Big part of the parents were not informed about these things, other parents were not really interested and they didn't see the importance of oral care for children. It is important that the school talks about this topic and that the children learn how to take care for their teeth. So we decided to work in form of a weekly plan to explain all the important things and to show children how important this topic is for ther future.

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
Kommentar von blabbols
19.06.2016, 19:58

danke für die Hilfe !!:)

0

Es wurden ja bereits relevante Fehler angemerkt. Die Satzgestaltung ist dennoch nicht so wirklich galant. Ich weiß nicht, welches sprachliche Niveau in dieser Prüfung erwartet wird, daher hier mal eine andere Variante.

Since I worked as a dentist assistent for two years, I thought it would be an interesting topic to talk about. One of my responsibilites was to inform parents about common dental care, such as keeping the amount of sweets children consume to a minimum and the importance of brushing the teeth in the right way.

Most of the parents didn't seem to know about those things, others weren't paying attention to it and ignored the importance of their children's dental care.

I think it's important, that school focuses on this topic and teach children how to take good care of their teeth. So we decided to develop a weekly plan in order to make sure the children learned about the impact dental care has on their future.

I've chosen this topic because I worked 2 years as a dentist assistant and I had to explain to the parents the simpelest things: That children shouldn't eat to much sweets, that it is important to brush the teeth in the right way (circulate movement) etc. A big part of the parents didn't know about these things, other parents weren't even interested and they didn't see the importance of oral care for children. It's important that in school this topic gets mentioned and that the children learn how to take care for their teeth. So we decided to work in form of a weekly plan to explain all the important things and to show children how important this topic is for their furture.

Jetzt hat es sicher weniger Fehler, vielleicht habe ich aber noch Dinge übersehen.

Kommentar von blabbols
19.06.2016, 19:59

danke für die Hilfe!!:)

0

Wahrscheinlich meintest du Choose in der Vergangenheit also chose. Es gibt keine weibliche Form also dentist assistant, ich würde auch schreiben I had to explain the parents the simplest things FOR EXAMPLE... Außerdem heißt es eher Most of the parents weren't interested (really ist erst umgangssprachlich da würde ich im mündlichen Gebrauch sehr vorsichtig sein Vorallem in der Prüfung. Und interested. Und didn't see, du kannst nicht doppelt verneinen. Sonst gut :)

Kommentar von blabbols
19.06.2016, 19:58

Super vielen Dank für die schnelle Antwort :)

1

I choose (Zeit) this topic because i (RS) worked 2 years as an (RS; Grammatik) dentist assisten (RS female = weiblich / male = männlich) (?
weiblich?:D )

and I had to explain (Hier fehlt eine Präposition.) the parents the simpelest (RS) things (Hier fehlt etwas. kein Komma) that children should not eat to (RS) much sweets, that it is important to
brush the (Possessivpronomen) teeth (---) the right way (circulate (Wort) movement) etc.
Big part (Wort) of the parents were not informed about these things, other parents were not really interessed (RS) and they didn't saw (Grammatik) the importance of oral care (Wort) for children. It is important that (---) school talks about this topic and that (---) children learn how to take care (Wort) for (Präposition) their teeth. So we decided to work in form of (Ausdruck) an (RS; Grammatik) weekly plan to explain all the important things and to show (Hier fehlt ein Artikel.) children how important this topic for their furture is (Word Order).

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Was möchtest Du wissen?