Frage von msc00, 28

Kann jemand meinen text auf Fehler verbessern?

Als erstes sry das es auf englisch ist ( wenn jemand damit Probleme hat ). Ich will keine Probleme machen deswegen sry . PS: danke in voraus ^-^ und wen noch paar Ideen da sind immer schreiben. ( ist fur so ein Schul Projekt)

I hope you are well and that everything will be alright ?!
I guess that it's hart but I'm sure that you can do it
I'm not sure about what i should write because I am not good in this.
But I'm fine and everything is alright. And i stay know longer here ,more specifically i will stay here to Mai. That's comes because Irene und sonja asked me if i want to stay another semester and i was thinking about it and said yes. Otherwise there's not so much new , just school and sometimes i drive up to New York to meet some friends or meet friends here.

Antwort
von TCLPMC, 28

Ich glaube es ist einfacher wenn du den Text auf Deutsch schreibst und man ihn in Englisch übersetzt. Ich persönlich weiß teilweise nicht was du ausdrücken möchtest, da es grammatikalisch nicht so besonders gut ist :/

Antwort
von stekum, 15

I hope you are well and everything i̲s̲ alright.̲ I guess it's hard̲,̲ but I'm sure that you can manage. I'm u̲ncertain about what t̲o̲ write because I am not good ̲at it. I'm fine and everything is alright. I decided to stay longer here; to be more specific̲: I̲ will stay here till May. That's ̲because Irene und S̲onja asked me if I would like to stay another semester and after thinking about it I said yes. Aside from that there's nothing new. Just school and sometimes I meet friends here or drive to New York to meet friends there.

Kommentar von msc00 ,

Danke hat mir viel geholfen meine 'dummen' Fehler zu sehen ^-^

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten