Frage von DannyBla, 48

Ist mein Songtext auf Englisch Grammatikalisch Korrekt?

Also wie ihr im Titel schon lesen könnt, hab ich einen Songtext auf english geschrieben, und ich weiß jetzt nicht ob er komplett Grammatikalisch Fehler frei ist. Vielen Dank im Vorraus :) Do you remember that time? when we used to be fine, it was a hell like long way, but at the end of the day,

we looked into each others eyes, when i said their just like the sky, your eyes are my dream of reality,

just like a star in the moonlight, i couldnt think of some more rights, your eyes are the dream of reality, please open them just for me, please open them just for me, cause i wanna see you beautiful face before we break up,

Whats the thing 'bout friends? Whats the thing 'bout love? Yeah We used to be friends, Do you remember that Time?

we looked into each others eyes, when i said their just like the sky, your eyes are my dream of reality,

just like a star in the moonlight, i couldnt think of some more rights, your eyes are the dream of reality,

please open them just for me, please open them just for me, your eyes are the dream of reality,

Do you remember our dates? when we were going to the place, that you likes so much, cause there are memorys to touch,

you called me cute, when we were new, to the game, we were playin' and i said,

and i said, Whats the thing 'bout friends? Whats the thing 'bout love? Yeah We used to be friends, Do you remember that Time?

just like a star in the moonlight, i couldnt think of some more rights, your eyes are the dream of reality,

please open them just for me, please open them just for me, your eyes are the dream of reality.

Bitte korrigiert mich :) Danke!

Antwort
von askingboy1001, 35

Grammatisch musst du nicht gucken
es kommt auf den Satzbau an und das man es versteht
Grammatisch ist auch kein deutscher songtext richtig

Kommentar von DannyBla ,

Achso okay Danke :)

Kommentar von earnest ,

Ich weiß nicht, welche deutschen (oder englischen) Songtexte du so kennst ...

Und es gibt neben sprachschlampenden Rappern auch andere ...

Kommentar von DannyBla ,

Geht es vielleicht konstruktiver? Wenn du mir erzählst warum mein Text schlecht ist, begründe doch bitte und sage mir WARUM der Text schlecht ist. Danke.

Kommentar von DannyBla ,

Entschuldige, ich habe gerade realisiert das der Kommentar eine Atnwort auf einen anderen Kommentar ist. Sorry :D

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community