gutefrage.net, die Ratgeber Community
Login   |  Registrieren   |  Forum |  Richtlinien & FAQ

Ist in diesem Englischen text alles gramatikalisch richtig?

gefragt von Checker345Checker345 am 07.05.2009 um 21:05 Uhr

Ist dieser Text richtig??:

Cameron Diaz and her friend Paul Sculfor, who is a British model, should have broken up surprising. Colourably has Cameron Paul thrown out of her house in Los Angeles. A friend said to the British magazine "Grazia": "They just give up their love to each other." But Cameron and Paul have been always happy. Even the wedding has been planed in white. "They are absolutely crazy about each other ", had said another friend of the pair in February. When Brad Pitt brings his and Angelina Julie’s adopted sons to school, breaks at the "Lycée Francais" school in New York always a real chaos out. Not only, that the mothers battle, for bringing their kids to school also the classmate cannot contain oneself. Therefore the head teacher had to encroach and write a letter to the parents. In it he asks polite for leaving him alone.

Just: So easy it can not be. "Whenever, he appears at the entrance, the girls run out and fall downright at the poor man", betrayed a parent to the British "Daily Mail".

In doing so the pupils are used to stars: Also Madonna´s children go to the Lycée Francais. The parents say yet: "With Brad Pitt it is all another story."

Weitere Fragen zu verwandten Themen finden Sie hier:

Englisch (4996)
Kurzarbeit (304)