Frage von teambreezy97, 144

Ist es angemessen für die Schule? (Foto) hilfe!?

N abend leute! Würdet ihr das hier nehmen? Nach den Ferien muss ich einen essay abgeben (11 klasse) thema: ein einfaches bild und deine eigene interpretierung davon. es wird bewertet und wird eine große rolle bei der Endnoten geben. Ich habe das Bild unten genommen... Was denkt ihr? Falls ihr Verbesserungsvorschläge habt, nehme ich sie gerne an! Ok, los geht's: "This pic is so powerful. You see a person whom head is full of flowers and his hand holding just a single flower. What I actually see is deeper than that. I see a guy who is givin maybe his girlfriend a simple flower. Nothing's wrong with that tho. Actually his mind is way mooore prettier than that. He's giving her just a simple flower but his mind is the biggest gift he can ever make her. His mind is more colorful. It is bigger, more colorful and it has more flowers to offer than the actuall gift. As we all know, flowers stand for love, beautifulness, taking care, feeling alive and all these creteritums make the perfect relationship. He's either too afraid to give her his everything or she doesn't want it. We may never know it but since people love things rather than people, it has almost becomen a wonder if someone loves you just for you. " danke im Voraus :)

Antwort
von Elixere, 3

This picture is so powerful. You can see a person whose head is full of flowers and his hand which is holding just a single flower. What I actually see is deeper than that. I see a guy who is giving maybe his girlfriend a simple flower. Nothing's wrong with that though. Actually his mind is way more prettier* than that. He's giving her just a simple flower but his mind is the biggest gift he can ever make her. His mind is more colorful. It is bigger, more colorful and it has more flowers to offer than the actual gift. As we all know, flowers stand for love, beauty, care, feeling alive and all these creteritums* make the perfect relationship. He's either too afraid to give her his everything or she doesn't want it. We may never know it but since people love things rather than people, it has almost become a wonder if someone loves you just for you. 

*was meinst du mit prettier

*was ist creteritums!!

Ansonsten ist es ganz ok. -_-

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten