Frage von XFugenX, 47

Ist dieser englisch text richtig (von der grammatik her)?

Rechtschreibung ist im diesem Falle nicht so wichtig Hello today i want to show you my favorite ad. So here you can see a Fanta ad.I hope everybody know what is fanta. I choose this ad because I like Fanta and I often drink it . The speccially thing is the joke in the this ad. The name of the product is fanta and the wordplay is there fanatsie. I think it is attract to people because they try to be funny.And jokes in ads make more attention. Ich weiß das mein englisch nicht das beste ist

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 12

Hello (Komma)

today (RS) i (RS) want to (besser: would like to) show you my favorite (= AE; BE = favourite) ad. So here you can see a Fanta
ad.I hope everybody know (Grammatik) what is fanta (RS) - (Word Order). I choose (Grammatik) this ad because I like Fanta and I often drink it .

The speccially (RS; Wortart) thing is the joke in the this (doppelt-gemoppelt) ad. The name of the product is fanta (RS) and the wordplay (Wort) is there fanatsie (Wort) - (Word Order). I think it is attract to (Grammatik) people because they (Wer?) try to be funny. And (kein Satzanfank) jokes in ads make (Wort) more attention. Ich weiß (das http://www.das-dass.de/) mein englisch (RS) nicht das beste ist (Punkt)

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

PS:

Auch in einem Referatstext sind Zeichensetzung und Rechtschreibung

wichtig. Satzzeichen zeigen nämlich an, wo Sprechpausen gemacht werden

müssen. Außerdem werden Wörter je nach Rechtschreibung unterschiedlich

ausgesprochen (z. B. live - life).

Antwort
von Sarah987654321, 12

Hello, I want to show you my favorite advertisement today. I will present you/ here you can see a Fanta ad. Hopefully everybody knows what Fanta is. I chose this ad because I like Fanta and I am often drinking it. A special thing in this ad is the joke. The product is called Fanta, so they made a wordplay out of it "Fanatsie". Probably they added the joke to attract people through being funny. Advertisements are getting more attention if a joke is included.

Ist vielleicht nicht 100% richtig, aber klingt meiner Meinung nach besser.

Antwort
von MacWallace, 16

Hello today i want to show you my favorite ad. So here you can see a Fanta ad.I hope everybody know what Fanta is. I have chosen this ad because I like Fanta and I often drink it . The special thing is the joke in this ad. The name of the product is Fanta and the wordplay is their fantasy. I think it is attractive to people because they try to be funny. Furthermore jokes in ads make more attention.

So hätte ich das geschrieben. Ich bin allerdings auch erst 15.

LG Florian

Kommentar von XFugenX ,

naja ich bin erst 13:D

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten