Frage von xXmmbXx, 24

Ist der Text so richtig. Ich bin nicht sehr gut in englisch, deshalb würde ich euch bitten ihn euch mal durchzulesen und mir Feedback geben. Danke : )?

On a Friday evening, I went with my two brothers and two friends to a bowling hall. After we played one hour, started a game named frog king. In the game was it that you had to throw as many strikes or spares until the frog reaches the queen. In the beginning, we have thrown many strikes and we were also the first. But there was another group who were not so bad, and they were getting closer. Finally, they had the same points as we. We realized that it is scarce. We were still one field away from the queen. The other group was two still fields away from the queen. My little brother had the last throw. And he throws a spare.

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 10

On a Friday evening, I went with my two brothers and two friends to a
bowling hall. (Word Order)
After we played (Grammatik) one hour, started a game named (Ich bevorzuge hier called) frog king. - (Word Order)
In the game (Komma) (---) you had to throw as many strikes or spares until (Ausdruck) the frog reaches (Grammatik) the queen. In the beginning, we have thrown (Grammatik) many strikes and we were also (= auch; meintest du das?) the first (Word Order). But there was another group who were (Grammatik) not so bad, and they were getting closer. Finally, they had the same points (Wort) as we (Grammatik). We realized that it (Pronomen) is (Grammatik) scarce. We were still one field
away from the queen. The other group was two still (Position) fields away from the queen (Wiederholung). My little brother had the last throw (kein neuer Satz) And he throws (Grammatik) a spare.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Antwort
von GerTurtleCookie, 9

On a Friday evening my two brothers, two friends and I went to a bowling hall. After we played one hour, we started a game called 'frog king'. In the game you have to throw as many strikes or spares until the frog reaches the queen. In the beginning we got many strikes and were first on the ranking. But there was another group who was not bad either and they came closer.They were nearly equal with us. (We realized that it is scarce. Erm bitte was?!? Es ist knapp?wenn, dann so: We realized that it was getting scarce.) We were still one field away from the queen. The other group was two fields away. My little brother had the last try and got a spare.

Kommentar von GerTurtleCookie ,

friday ist klein ...hab ich übersehen und Frog King/ Frog king groß weil es ein name ist von nem spiel

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten