Frage von lappen3, 22

Ich sollte einen Text über Great Britain und London machen. Ist er grammatikalisch sowohl von der Rechtschreibung richtig?

Ihr sollt mir sagen ob der Text grammatikalisch sowohl rechtschreiblich richtig ist und ob er gut aufgebaut ist. Great Britain consists of 4 parts. Their Parts are England, Scotland, Wales, and Northern Ireland. London is the capital of England what, however, London so particularly makes the Bucking Ham Palace is their lives because the royal family London owns many attractions. London Eye is the biggest and most popular big dipper in Europe. Also a known attraction is a creepy museum called London Dungeon. Big Ben is the biggest clock tower in completely England, since September, 2012, nevertheless, it is also called Elizabeth Tower

Antwort
von Haena, 13

Great Britain consists of 4 different countries which are England, Scotland, Wales, and Northern Ireland. London is the capital of England and particular because of  the Bucking Ham Palace where the royal family lives. London owns many attraction like the London Eye which is the biggest and most popular dipper in Europe. Also a known attraction is a creepy museum called London Dungeon. The Big Ben is the biggest clock tower in whole England and since September, 2012 it is also called Elizabeth Tower.
So würde ich das schreiben um möglichst nah am Originalen zu bleiben :)

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 21

Great Britain consists of 4 parts. Their (Pronomen) Parts (RS) are England, Scotland, Wales, and Northern Ireland. London is the capital of England what, however, London so particularly makes (Word Order)

(---) Bucking Ham (Pronomen) Palace

is their lives because the royal family London owns many attractions. (Das ergibt keinen Sinn.)

(Hier fehlt der bestimmte Artikel.) London Eye is the biggest and most popular big dipper (Wort) in Europe. Also (kein Satzanfang) a known (Wort) attraction is a creepy museum called London Dungeon. (Satzstellung)

Big Ben (ist die Glocke im Turm) is the biggest clock tower in completely (Wortart) England,

(neuer Satz) since September, 2012, nevertheless (Pronomen), it is (Zeit) also called Elizabeth Tower (Punkt)

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

:-) AstridDerPu

Antwort
von socrlax24, 11

Ich bin englische Muttersprachler. Ich korrigiere den Absatz einfach.

Great Britain consists of four parts: England, Scotland, Wales, and Northern Ireland. London is the capital of England, however, what makes London so particularly interesting is that the royal family of London owns many attractions including the Buckingham Palace. The London Eye is the biggest and most popular ferris wheel in Europe. Another well-known attraction is a creepy museum called the London Dungeon. Big Ben is the biggest clock tower in all of England. Beginning in 2012, it is also called the Elizabeth Tower.

Antwort
von ChickPea, 17

Astrid und bswss haben ja nun schon die richtigen Antworten gegeben. Dann will ich hier nun auch noch meinen "Senf" dazugeben;

Their Parts are England, Scotland, Wales, and Northern Ireland. London is the capital of England what, however, London so particularly makes the Bucking Ham Palace is their lives because the royal family London owns many attractions. London Eye is the biggest and most popular big dipper in Europe. Also a known attraction is a creepy museum called London Dungeon. Big Ben is the biggest clock tower in completely England, since September, 2012, nevertheless, it is also called Elizabeth Tower

Die Teile sind England, Schottland, Wales und Nord Irland. London ist die Hauptstadt von England, was, allerdings, London so besonders macht den Bucking Schinken Palast ist ihre Leben weil die koenigliche Familie London besitzt viele Attraktionen. London Eye ist die groesste Achterbahn in Europa. Auch eine bekannte Attraktion ist ein gruseliges Museum das London Dungeon genannt wird. Big Ben ist der groesste Uhrenturm in komplett England, seit September 2012, trotzdem wird er auch Elizabeth Tower genannt.

:)

Antwort
von Glitterflower, 17

Grait Britain is consisting of 4 parts. These parts are England, Scotland, Wales and Northern Ireland. The capital of England is London, which is so special because of Buckingham Palace, in which the royal family lives and, of course, the many other attractions London has to offer. London Eye for example is the biggest and most popular ferris wheel in Europe. Another well-known attraction is a creepy museum called London Dungeon. Big Ben is the biggest clock tower in whole England. Since september 2012 it is also called the Elizabeth Tower.

So ist es denke ich besser :)

Kommentar von Bswss ,

"is consisting" ist leider falsch. Es muss heißen: consists (simple present). " in whole England" geht auch nicht, und Dein letzter Satz muss stark korrigiert werden: Since September 2012 it has also  been called...

Expertenantwort
von Bswss, Community-Experte für Englisch, 20

Korrekturen z.B.

These parts are...

Punkt nach "England". Neuer Satz beginnt mit "What..."

What, however, makes London so interesting is Buckingham Palace. (kein "the vor "Buckingham") because the Royal Family lives there.

Punkt, neuer Satz: London has many attractions...

London Eye ist kein "big dipper", sondern ein Riesenrad (= Ferris wheel)

Als Aufsatz über LONDON UND ENGLAND ist Dein Text natürlich REICHLICH kurz, VIEL zu kurz. .

Antwort
von CateSteers, 22

Ich glaube, dass alles richtig ist. Beim zweiten Satz bei "their" bin ich mir nicht sicher, aber sonst ist alles in Ordnung.

Kommentar von ChickPea ,

NEIN!

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten