Frage von thekinq090807, 23

Hilfe beim überarbeiten des Diary eintrag bitte?

Dear diary, today I had an unpleasant situation. Arnold the comic Indiana caught me passing it was so embarrassing !! But he has very nice it reacts told me that I should not give up. It was very nice because I was so mean to him. I did not feel very bad but when we then talked together, I realized that he did not so stupid is he understands me better than the other guys and maybe I have feelings for him but I'm not so sure I'm waiting times from what happens. It's already late morning I school so I say good night until tomorrow Penelope

Antwort
von DerKorus, 14

Was ist jetzt damit? wobei brauchst du Hilfe? übersetzen?

Kommentar von thekinq090807 ,

Ja ich brauche Hilfe beim richtig schreiben des Textes die Grammatik ist doch nicht richtig oder ??

Kommentar von DerKorus ,

Das wäre richtig so (zumindest hab ich die Fheler die ich gerade gesehen hab ausgebessert):

Dear diary, today I had an unpleasant situation. Arnold the comic
Indiana caught me passing, it was so embarrassing !! But he was very nice his reaction told me that I should not give up. It was very nice because I was so mean to him. I did not feel very bad but when we then talked together, I realized that he isn't so stupid, he does understand me better than the other guys and maybe I do have feelings for him but I'm not sure. I'm waiting some time to see what happens. It's already late in the morning and I have school so I say good night until tomorrow.  Penelope

Antwort
von thekinq090807, 12

Ich brauche Hilfe beim Überarbeiten des Textes die Grammatik ist nicht richtig oder ??

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten