Frage von fritzimitzi, 16

Hilfe bei Übersetzung in Englisch?

Hallo ich weiss nicht ob diese Übersetzung so korrekt ist:

Text in Deutsch:

Hallo Frau xxx ich möchte bei Ihnen die angefragten 1000 microfiber clothes bestellen in folgender Ausführung:

Color microfiber clothes is RED Mit zwei unterschiedlichen Logos - Die Logos finden Sie im Anhang als EPS Die Position der Logos finden Sie ebenfalls im Anhang

Dazu möchten wir noch eine schöne Verpackung am besten durchsichtig.

Es muss im Dezember realisiert werden ansonsten kann ich Ihnen den Auftrag nicht zuteilen.

Ich bitte um Rückmeldung ob Sie das für uns produzieren können.

Vielen Dank

Text in Englisch

“Hello Mrs. xxx

I would like to order the inquired 1000 microfiber clothes with the following execution:

Color of microfiber clothes is red with two different Logos - the Logos finds you in the appendix as EPS

the position of the Logos finds you likewise in the appendix

in addition would like we still another beautiful packing best transparent.

It must be realized in December otherwise cannot I you the order not assign.

I please around feedback whether you that for us produce can.

Thank you

Antwort
von Broctarrh, 13

Soll die Übersetzung denn wörtlich oder sinngemäß geschehen?
Mein Ansatz dazu wäre (ausgehend von Deiner Überstzung) In eckigen Klammern sind die Änderungen...

“Hello Mrs. xxx

I would like to order the inquired 1000 microfiber clothes [in] the following [design / version]:

[RED microfibre cothes] with two different logos. [You will find the logos as EPS in the attachment as well as the positioning of the logos].

[Additionally we] would like [to request a nice, preferably transparent, packaging].

[The order needs to be processed in december. Otherwise we can not place the order with you].

[Please confirm whether or not you can meet the requirements to produce for us.]

Thank you [very much]"

Ich habe die starke Vermutung, dass Du den Text lediglich durch einen google-Übersetzer geschossen hast ;)

Antwort
von Tinchen970210, 7

Hallo :)

ich muss sagen ich bin kein Englisch Expert aber ich hätte ein paar Verbesserungsvorschläge

“Hello Mrs. xxx

I would like to order the inquired 1000 microfiber clothes with the following execution:

The color of the microfiber clothes is red with two different logos - Please see the attached Logos as ESP also the positon of the logos.

We also would like to have a packaging. A transparent one would be fantastic.

It has to be realized in December otherwise I won´t be able to place the order.

If you have any questions don´t hestiate to conntact us.

Looking forward to hearing from you soon.

Best Regards

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten