Frage von cocacoola, 110

Hii :D kann mir jemand sagen wo es noch Fehler hat und wie ich diese verbessern kann?

Dear Yoongi,

I would like to say THANK YOU FOR EVERYTHING!! I started listening to BTS (general Kpop) just because of you! Your self composed songs are such an inspiration to me and I love every single of them (my favourite BTS song is TOMORROW). You brighten up my day with everything you do (even if you just smile) and I’m so grateful for this. Sometimes I have a bad day and all of you guys help me, to gain new hope and power, especially you, Yoongi! Your such a wonderful person and I apperciate and admire you so much!!

Now three years went by and it feels like yesterday, when I first listened to one of your songs. I’m so lucky to be an ARMY, because this is the best fandom ever. I keep supporting you guys ‘till the very end and I will never ever stop loving you! Unfortunately I can’t see you live, because I’m living too far away from every place you will ever go to, but one day I will come to Korea (and if I have to swim, I don’t care!) and see you live at a concert and cheer for you in the first row, I swear!

Muuuch love and greetings from Germany

loving Army, xxx :D

Hilfreichste Antwort - ausgezeichnet vom Fragesteller
von LoveLittleTwix, 47

Och was für ein süßer Text. Unser Suga wird sich bestimmt darüber freuen :3 Ja er wird ihn wahrscheinlich nicht verstehen, aber ich denke auch nicht, dass Rapmon ihm jeden einzelnen Fanbrief oder whatever übersetzen kann :/ Aber wenn das so ne tumblr-Aktion ist, ist es doch süß :)

Ein paar "Fehler" oder bisschen komisch ausgedrückt:

• (K-Pop in general)
  • self-composed 
  • every single one of them
  • You're such a wonderful person
  • appreciate
  • since I first listened to one of your songs 
  • I will keep supporting you
Kommentar von cocacoola ,

Omg dankeee!!! Ich bin nicht die Beste im Englisch und du hast mir seehr geholfen!! :D<3<3

Kommentar von LoveLittleTwix ,

Ach ist doch eh gut, bis auf ein paar Kleinigkeiten passt es ja :)

Aber gut, dass ich dir helfen konnte :D

Danke für den Stern :*

kein Ding! :D

P.S.: Ich hoffe du kennst das Video, das ist einfach so schön <3

https://www.youtube.com/watch?v=OmeuIBXYVts

Jaah kenne ich! :D er ist sooo süss!! :333

Antwort
von KannibalenCat, 64

Schreib es auf Koreanisch, deren Englisch ist terrible.

Ich weiss XDD aber das ist so ne tumblr Aktion und ich denke so ziemlich alle werden es auf englisch schreiben... und ausserdem kann ich kein Koreanisch...

Kommentar von KannibalenCat ,

Dear Yoongi,

I would like to say THANK YOU FOR EVERYTHING!! I started listening to BTS (Kpop in general) just because of you! Your self-composed songs are such an inspiration to me and I love every single one of them (my favourite BTS song is TOMORROW). You brighten up my day with everything you do (even if you just smile) and I’m so grateful for this. Sometimes I have a bad day and all of you guys help me to gain new hope and power, especially you, Yoongi! You're such a wonderful person and I apperciate and admire you so much!!

Now three years went by and it feels like yesterday, when I first listened to one of your songs. I’m so lucky to be an ARMY because this is the best fandom ever. I keep supporting you guys ‘till the very end and I will never ever stop loving you! Unfortunately, I can’t see you live because I live too far away from every place you will ever go to but one day, I will come to Korea (even if I have to swim, I don’t care!) and see you live at a concert and cheer for you in the first row. I swear!

Muuuch love and greetings from Germany

loving Army, xxx :D

Dankeeschöön!!! <3<3 :D

Kommentar von timea130401 ,

da ksm mir grad "infires man infires xD"

Kommentar von yse4yse4 ,

Rapmon übersetzt es denen bestimmt xp

Antwort
von BTSkpop, 3

Ich hab auch vor eine Fanpost abzuschicken:) aber an V was die Sache schon schwer macht da er sehr sehr schlecht in englisch ist 😂 Weiß aber jmd vlt ob die Briefe persönlich gelesen und beantwortet werden?

Antwort
von DirectionFreak, 30

SUGA 😍😍😍 DER IST TOP!

IST SO!!! Er ist mein ultii Bias von aaalllen Kpop-Gruppen :DDD <3<3

Kommentar von DirectionFreak ,

Meiner ist Jin Omo der ist zuuuu süß €.&/&/!/!/

OMGG jaah Jin ist toohl ^~^ er war mein Bias, doch dann kam Yoongi... XDD

Kommentar von DirectionFreak ,

Mein Bias Wrecker ist Suga haha

Keine passende Antwort gefunden?