Ich muss zu morgen eine Email auf Englisch schreiben: Ist diese Email gut?

... komplette Frage anzeigen

5 Antworten

Hey Mom, Hey Dad, finally i arrived *IN* Hong Kong and the first thing i would like to do, is to tell you my first impressions. It's pretty hot and bit sticky here. Hong Kong is a place I've never imagined, all inhabitants are small and wear black hair. *IN* some places here is more traffic than in some American cities. The buildings are stretching up to the sky. Hong Kong is very beautiful, *g*reen hills are running of a steel colored sea. Rows of identical white apartment blocks that seem to grow from low hanging clouds. Hong Kong seems *TO* me *LIKE* the city of the future. I feel like i have entered another world. No city compares to Hong Kong – or at least i don't think so.
Love You, Marcel

------------
Hab nur die offensichtlichsten Fehler ausgebessert. Alle 'I's müssen groß geschrieben sein. Außerdem (für die Zukunft): du wolltest am Ende schreiben "ich fühle mich als ob.." Im englischen kannst du das nicht wörtlich übersetzen! Das heißt dann "I feel like I have entered.." Oder "I feel as if.."

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Hey Mom, Hey Dad,

finally (RS) i (RS) arrived at (Präposition)Hong Kong and the first thing i (RS)
would like to do, is to tell (Ich bevorzuge give) you my first impressions. It's pretty hot
and bit sticky here. Hong Kong is a place I've never imagined (= den ich mir nicht vorgestellt habe), all inhabitants are small and wear (Wort) black hair. On some places here is (Ausdruck, Formulierung) more traffic than in some American cities. The buildings are stretching (Zeit) up to the sky. Hong Kong is very beautiful, Green (RS oder neuer Satz) hills are running of (Zeit; Wort) steel colored (RS; colored = AE, BE = coloured) sea. Rows of identical white apartment blocks that seem
to grow from low hanging clouds (kein vollständiger Satz)
Hong Kong seems for me being (Word Order, Grammatik, kein Komma) the city of the future. I feel me (Grammatik) (kein Komma) like if (Ausdruck, Grammatik)(RS) have entered another world. No city compares to Hong Kong – or at least i (RS) don't think so.

Love You (RS),

Marcel

- Das englische Personalpronomen für ich = I schreibt man im Englischen immer groß, egal ob am Satzanfang, in der Satzmitte oder am Satzende.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Manche I's müssen groß, ansonsten ist die so akzeptierbar.

Du kannst nichtschreibem wear black hair

Wear is nur im sinne von tragen Hut Jacke usw.
They have black hair

Kommentar von MarvinKey
04.03.2016, 10:40

at some places here there is more ...

0
Kommentar von MarvinKey
04.03.2016, 10:41

green klein schreiben

0

Bis auf ein paar kleine Rechtschreibfehler (wie schon genannt) ganz gut!:)

Was möchtest Du wissen?