Frage von DeeHo1337, 93

Hey, ich ziemlich schlecht in Englisch, ich muss nun eine Vorstellung in der Schule halten, könnte mir wer sagen, ob soweit alles richtig ist (grammatikalisch)?

Hello, my name is Chris. A was born in Essen, on the Thirtyfirst of August twothousend-and-sixteen. I live the moment in Essen at. I live together with my parents and brothers. I have an older brother und two younger. I currently visit the Gesamtschulenord and J am class seven. My favorite subjects are German an PE. I like Chickenburger and pizza. My music taste goes in the direction of rap. I do not like the school because it is always very time-consuming and one gets a lot of homework. Homever, I like my home. I would like to be an educator in a Kindergarten, this is my wish for the future.

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch & Grammatik, 12

Hello,

my (RS) name is Chris. A (Wort) was born in Essen (kein Komma) on

geschrieben: 31(st) August 2016 (wobei das Jahr nicht stimmen kann)

gesprochen:
the thirty-first of August two thousand-(and)-sixteen.

I live the moment in Essen at. - (Satzstellung) I live
together with my parents and brothers. - (Das solltest du zu einem Satz zusammenfassen.)

I have an older brother und two younger (Hier fehlt ein Stützwort). I currently visit (Wort) the Gesamtschulenord (RS) and J (RS) am (Hier fehlt eine Präposition.) class seven. My favorite (= AE; BE = favourite) subjects are German an (RS/Wort) PE. I like Chickenburger (= Singular) and pizza. My music taste goes in the direction of (Formulierung) rap. I do not like (---) school because it is always very time-consuming and one gets a lot of homework. Homever (RS), I like my home. I would like to be an educator (Wort) in a Kindergarten, (neuer Satz) this is my wish for the future.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Antwort
von minaray1403, 39

Nein. Dein Text ist wirklich schlecht für dein Alter.

Kommentar von Celina11023 ,

Wie nett

Antwort
von emily2001, 10

Hallo,

Hello, my name is Chris.

A was born in Essen, on the Thirtyfirst of
August twothousend-and sixteen?. I live the moment in Essen at.

I live together with my parents and brothers (where?) I have an older brother und two younger. I currently visit the Gesamtschulenord and J am class seven.

My favorite subjects are German an PE. I like Chickenburger and pizza. My
music taste goes in the direction of rap. I do not like the school
because it is always very time-consuming and one gets a lot of homework.
Homever, I like my home. I would like to be an educator in a
Kindergarten, this is my wish for the future.

1. Der Buchstabe A ist nicht in Essen geboren, sondern Du! Also ist hier I angebracht: I was born in Essen

2. Thirtyfirst of August twothousend-and-sixteen???, bist du erst vor 3 Wochen geboren? Keine Großbuchstaben für Tageszahlen! Sag also: I was born on the thirty-first of August two thousand, I am sixteen.

3. I live the moment in Essen, falsch the moment kannst du nicht einfach so alleine lassen, du mußt sagen. I live at the moment oder for the time being in Essen (besser)

4. I live together with my parents and three other  brothers of mine in a flat, in a house....

5. Gesamtschule Nord sollte so geschrieben werden wie in Deutsch, du sagst aber. I am class seven. Du bist nicht die Klasse 7! Du bist in der Klasse 7!  Also. I am in the seventh grade.

6.My favourite ....Was ist PE auf englisch?

7 Chikenburger klein schreiben!

8. Sag einfach. I like Rap more than any other music style.

9. Man sagt nicht: I do not like the scholl, sondern: I don´t like going to school!

10. I would like to be an educator in a Kindergarten, besser. I would like to become a nursery teacher.

11. This is my wish for the future, besser. this is my aim for the future

Schreib das ganze bitte neu auf in der korrekten Form und laß dich nochmals korrigieren, nur so kann man lernen!

Emmy

Antwort
von MTbear, 27

Statt "I am class seven" solltest Du lieber " and I am in 7th grade class" schreiben.

Auch schreibst Du "I like Chickenburgers", das "s" muss hintendran fuer Mehrzahl.

Antwort
von stubenkuecken, 33

Für Dein Alter (geboren im August 2016) ist das bereits sehr gutes englisch.

Kommentar von ShoXeD420 ,

Dachte schon ich bin der einzige dem das aufgefallen ist :D

Kommentar von SteffiJung76 ,

Hahaha das ist mir auch gleich aufgefallen :)

Kommentar von earnest ,

-Englisch

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten