Frage von CookieIsHere, 32

Habe englisch Text geschrieben ( Graphen beschreiben) kann mir jemand den Text überprüfen ?

Report

The aim of this report is to illustrate the percentage of teenagers writing text messages per day.

How often do teenagers send texts per day in percent:

The pie chart is divided into 6 parts. The first part shows that 11 per cent of teens writes more than 200 texts in one day. It highlights that one third send more than 100 messages per day. As a matter of fact we can say that in general 72 per cent of all phone users have ever send a text. More than the half writes and send messages daily.

How many even use or own a cell phone:

The number of teens who own a cell phone is rather high. Nevertheless it quite surprising that in the year 2011 about 25 per cent of teenagers don’t even have a cell phone. Moreover , he pie chart shows that from 75 per cent teenagers which own a cell phone , only 3 per cent don’t send messages.

Conclusion:

Summing up , it can be said that the number of teens which own a cell phone is very high and that nearly everybody how owns one texts.

Habe Herbstprüfung und ich habe am meisten Probleme mit dem beschreiben von Graphen würde bitten mir zu helfen. :)

LG und Danke im Voraus.

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 8

Report

The aim of this report is to illustrate the percentage of teenagers writing text messages per day.

How often do teenagers send texts per day in percent:

The pie chart is divided into 6 parts. The first part shows that 11
per cent of teens (besser Langform) writes (Grammatik) more than 200 texts in one day (Ausdruck). It highlights that one third send more than 100 messages per day. As a matter of fact (Komma) we can say that in general 72 per cent of all phone users have ever (Wort) send (Grammatik) a text. More than (---) half writes (Grammatik) and send messages daily.

How many even use or own a cell phone: (Formulierung)

The number of teens (s.o.) who own a cell phone is rather high. Nevertheless (Komma) it (Hier fehlt ein Hilfsverb.) quite surprising that in (---) 2011 about 25 per cent of (Hier fehlt der Artikel.) teenagers don’t even have a cell phone. Moreover, he (RS) pie chart shows that from 75 per cent teenagers which (Pronomen) own a cell phone, only 3 per cent
don’t send (Hier fehlt etwas.) messages. - (Satzstellung)

Conclusion:

Summing up , it can be said that the number of teens (s.o.) which (Pronomen) own a cell phone is very high and that nearly everybody how (Wort; RS) owns one texts.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

Unter folgenden Links findest du Wendungen zum Beschreiben englischer Diagramme, Tabellen usw.:

- englisch-hilfen.de/en/words/charts.htm

-

eslflow.com/describinggraphstables.html

- ielts-exam.net/index.php?option=com_content&task=view&id=265&Itemid=36

- iets-exam.net/index.php?option=com_content&task=view&id=212&Itemid=44

:-) AstridDerPu

Antwort
von Fossegrimmen, 14

Report

How often do teenagers send texts per day:

The pie chart is divided into 6 parts. The first part shows that 11 per cent of teenagers write(s) more than 200 texts each day. It highlights that one third send more than 100 messages per day. As a matter of fact, we can say that in general 72 per cent of all phone users have (eversent a text, eventually. More than the half write(s) and send messages daily.

How many (even) use or own a cell phone:

The number of teens who own a cell phone is rather high. Nevertheless, it is quite surprising that, in the year 2011, about 25 per cent of teenagers don’t even have a cell phone. Moreover , the pie chart shows that (from) 75 per cent of the teenagers which own a cell phone , only 3 per cent don’t send messages.

Conclusion:

Summed up , it can be said that the number of teens which own a cell phone is very high and that nearly everybody who owns one texts.

Ich bin jetzt kein Lehrer und weiß nicht in welche Klasse du gehst o.ä. Daher will ich nicht zu kritisch sein ;)

Fett markiert sind die Fehler die einem sofort ins Auge springen beim Durchlesen.

Ansonsten das Ziel (Einleitung) ist etwas komisch. Du beschreibst ja eher das allgemeine Textverhalten von Jugendlichen. Laut dem Ziel reicht es, wenn du die 54% Prozent nennst. Du holst ja aber weiter aus. Vielleicht würde ich das nochmal umformulieren.

Und den letzten Satz solltest du vielleicht auch umschreiben. Das mit dem "who owns one texts." ist nicht sehr schön zu lesen :) 

Kommentar von CookieIsHere ,

ich gehe in die 2 klasse HTL  und danke dir 

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community