gutefrage.net, die Ratgeber Community
version2_beta
Login   |  Forum |  Richtlinien |  FAQ

Gude ihr Leut ;-) Könntet ihr mir den folgenden Text übersetzen? Wäre wirklich sehr nett!

gefragt von Krauds am 10.08.2008 um 12:15 Uhr

Certe urbs nobilis cunctas imperii vires alit, sed humanitate litterisque quam armis laudari mavult. Cuius lata moenia per collem campumpque currunt. Mosella fluvius tranquillas aquas inter montes altos flectens hic ponte transcenditur, cum mercatores etiam e longinquis terris omnia commercia nobis praebere velimus. Sis dives, o praeclara urbs! Utinam semper adsint vires, quas hostes timeant! Ne verita sis, o Mosella, germanorum gentes infestas! Hinc veniat pulchra pacis restitutae laurea imperatori exercituique Romano! Sic Gallia verus habebitur limes.

Schon einmal vielen Dank!

Weitere Fragen zu verwandten Themen finden Sie hier:

Übersetzung (473)
Latein (252)
Lat (1)