Frage von BellyBad208, 33

Gibt es jemanden der mein Englisch Text korrigieren kann?

Ich bräuchte jemanden der mir einen Text (auf englisch) Korrigieren kann (möglichst so dass er richtig ist) gibt es hier jemanden?

Antwort
von ShmuelRotkraut, 26

Dear Grandma,

Ever since you left us one year ago I've been very sad but I can't change what has happened. I still remember the day you died: I came home (evtl. noch "from school" hinzufügen) and Mom and Dad were sitting at (oder sind sie auf dem Tisch gesessen? Dann passt "on".) the (kitchen) table, looking sad. I was happy to be home, sat on my chair and asked " Hey, what's up? / What's going on?". My dad answered: "Lotti, you have to be strong now". That moment I knew what had happened. I cried in Daddy's arms. He handed me a handkerchief and said / explained: (Der Satz ist wirr. Ich schreibe hier einfach " Sie ist an einem besseren Ort") "She's in a better place now. You know, she actually wished to die." Know that I'm alright but I'll miss you everyday (of my life) / forever.

Kommentar von BellyBad208 ,

Vielen vielen Dank☺️

Kommentar von ShmuelRotkraut ,

Gern geschehen. Das "has" beim ersten "has happened" kannst du streichen, das habe ich nach dem Kopieren übersehen.

Antwort
von AloisSepp, 33

Hi,

bin in der 10. Klasse eines bayerischen Gymnasiums, reicht das?

LG

Ich denke ja ☺️

Kommentar von AloisSepp ,

Dann bräuchte ich den Text

Dear grandma.
Since one year you're not with us anymore, I'm verry sad about this 😪 but I can't change the things that happened.
I still remember this day, when I came home. My mom and my Dad were sitting on the table and Look sad. I was happy to be home, sit on my chair and say "Hey, whats up? My Dad answers: "Lotti, you have to be strong now" Then it was the monent I knew what happened. I cry in the arms of my Dady.
He gave me a (Taschentuch) and says: "Now she's fine, don't cry, you know, she had wish, that she dies. Know I'm alright but I'll miss you every day.

Dear grandma, since one year you´re not with us anymore. i am very sad about this but I can not change things happening. I still remember the day I came home. Mum and dad were sitting on the table and looked sad. I was happy to be aat home, sit down on my chair and say """""""""""""? My dad answerd:"You have to be strong now" Then it happened. I cried """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""He gave me a ( KA was Taschentuch heißt)""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

überall wo """"""""sind habe ich etwas ausgelassen, was mir richtig erscheint

Kommentar von Mensch12343 ,

Letzter Satz: Know i'm alright....
Ich denke mal du meinst: Jetzt geht es mir gut....
Dann muss es heißen: Now i'm alright... Also ohne das k
to know heißt wissen
now heißt jetzt

Kommentar von ShmuelRotkraut ,

"Then it happened" verändert den Inhalt. Auch sonst hast du noch einige Zeitenfehler etc. dringelassen.

Sorry

Vielen vielen Dank☺️

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community