Frage an die englische Experten :D?

... komplette Frage anzeigen

5 Antworten

Interviewer: Which of the things that you own do you like best?

Ana: I don't know.. Maybe my smartphone or the fridge

Interviewer: The fridge? I mean, in smartphones it is normal (Wendung) that they are the favorite (= AE; BE = favourite) subject from (Präposition) somebody (besser: s-genitive), but why (Hier fehlt etwas.) fridge?

Ana: A fridge is always there for you if you're hubgry (RS). He (Pronome) is the proof that the inner values are important (Punkt)
Interviewer: Äh (RS).. Okay, that's interesting (Komma) but tell me more about your
smartphone. When do you have get it (Grammatik)?

Ana: I think.. Since my last birthday. (= seit meinem letzten Geburtstag. Das ist nicht die Antwort auf die gestellte Frage.)

Interviewer: Do you use it often?

Ana: Yes, every day. But if i (RS) don't play with it, i (RS)'m in the kitchen and look for food in the fridge:D

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com, für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!.

:-) AstridDerPu

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Ich bin zwar ganz gut in Englisch, kann dir aber nicht versprechen, dass es so perfekt ist. Ich versuchs aber mal:

Interviewer: Which of the things that you do on your own, you like a lot?

Ana: I don't know.. Maybe my smartphone or the fridge

Interviewer: The fridge? I think relating to smartphones it is normal that they are the favorite subject of somebody, but what about the fridge?

Ana: A fridge is something, that's always there if you're hungry. It is the proof that the inner values are important --> Was möchtest du hier mit dem letzten Satz sagen?

Interviewer: Äh.. Okay, that's interesting, but tell me more about your Smartphone. When do you got it?

Ana: I think I got it on my last birthday oder I have it since my last birthday.

Interviewer: Do you use it often?

Ana: Yes. Every day. But if I don't use it, I'm in the kitchen for watching for food in the fridge.

So müsste es eigentlich gehen. Hoffe du kannst was damit anfangen :)

lustiges Interview, hier ein paar kleine Verbesserungen.

Which of your possesions do you like the most?

its common for people to like their smartphone...

.., WHEN you are hungry...

When DID you get it

ON my last birthday

Kommentar von Himbeere101
24.01.2016, 18:40

Dankeschön:33 vielen Dank!!

0

I mean, in Smartphones it's normal that they are the favourite subject from somebody, but why fridge?

"Smartphone are usually the favourite thing for most people, but why your fridge?"

He is the proof that the inner values are important.

"It is the proof that the inner values are the most important ones."

Man sagt im Englisch auch nicht "Aehm" sondern "Uehm" :D

When do you have get it?

"When did you get it?"

I think..since my last birthday.

"I think I got it on my (last) birthday.

But if I dont play with it, Im in the kitchen and look for food in the fridge.

"But If I'm not (playing) on my smartphone, I'm in the kitchen and looking for food in my/the fridge."

Bitteschoen. :3

24.01.2016, 18:35

Danke, danke, danke !!!<3

0

Warum stellst du die Frage noch einmal, ohne auch nur einen einzigen Fehler korrigiert zu haben?

26.01.2016, 17:45

Tut mir Leid:) das habe ich ausversehen. 

0

Was möchtest Du wissen?