Frage von lappen3, 13

Fehler in Great Britain /London Text?

Guten Tag ich suche jemanden der sich gut in Englisch auskennt Ich schreibe morgen eine Arbeit und unsere Lehrerin hat gesagt das definitiv ein Text über London und Great Britain vorkommt also das wir einen schreiben müssen ich habe ihn meiner Lehrerin vorgelesen und sie meinte das er gut wäre bis auf paar Punkte ein paar hab ich halt korrigiert nur ich meine 1-2 Fehler hatte ich vergessen zu korrigieren nun weiß ich nicht welche die waren ich kopiere den Text mal rein: Great Britain consists of 4 parts. These Parts are England, Scotland, Wales, and Northern Ireland. London is the capital of England, in London is the Buckingham Palace in there lives the royal family. London owns many attractions. The London Eye is the biggest and most popular big dipper in Europe. A known attraction is a creepy museum called London Dungeon. The Natural History Museum is also in London it is an informative museum about the history of the earth. Big Ben is the biggest bell in the Clock Tower at the Palace of Westminister in London, since 2012 its official name from the tower “Elizabeth Tower”. The Capital of Scotland is Edinburgh. The deepest sea in Scotland is Loch Ness. It has 56 squares kilometers of depth. Cardiff is the Capital of Wales. Wales counts to the Celtic nations. The Millennium Stadium is in Cardiff and it’s a stadium for rugby and soccer.

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 13

Great Britain consists of 4 parts. These Parts (RS) are England, Scotland, Wales, and Northern Ireland. London is the capital of England,

(neuer Satz)

in London is the Buckingham Palace in there lives the royal family. (Der Satz ist völlig falsch.)

London owns (RS) many attractions. The London Eye is the biggest and most popular big dipper (Nein, das London Eye ist ein Ferris wheel oder observation wheel) in Europe.

A known (Wort) attraction is a creepy museum called (Hier fehlt der Artikel) London Dungeon.

The Natural History Museum is also in London

(neuer Satz) it is an informative museum about the history of the earth. Big Ben is the biggest bell in the Clock Tower (RS) at the Palace of Westminister in London,

(neuer Satz) since 2012 its official name from (Präposition) the tower “Elizabeth Tower”. (Der Satz ergibt keinen Sinn. Grammar; Zeit)

The Capital (RS) of Scotland is Edinburgh. The deepest sea (Wort) in Scotland is Loch Ness. It has 56 squares kilometers of depth (Formulierung). Cardiff is the Capital (RS) of Wales. Wales counts to the Celtic nations. The Millennium Stadium is in Cardiff (Formulierung) and it’s a stadium for rugby and soccer (= AE; BE = football).

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

:-) AstridDerPu

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community