Englischer Text über Bonn richtig?

... komplette Frage anzeigen

6 Antworten

Hab deinen Text mal etwas umformuliert:

Today I would like to talk about my region. I live in Bonn, which is near the western border of Germany. (I would like to write about the nature the catcher and the Specials in my Region.) -> ? Located in Bonn is the "Beethoven Haus", where Beethoven was born and raised. Many tourists visit the place each year. Also Hans Riegel lived in Bonn. He is the founder of the brand Haribo. Haribo is a brand famous for its sweets(/candy). Haribo is an acronym which stands for Hans (HA) Riegel (RI) Bonn (BO). Bonn used to be the capitol of Germany, before that title went back to Berlin after reunification. Now I would like to tell you something about the "Rheinland", or Rhineland. The Region around Bonn is called Rhineland, because the river Rhine flows throw it. The "Siebengebirge" is located in the Rhineland. It consists of seven big mountains. It's a very good place for climbing and walking. The Rhineland is also famous for its annual "Karneval" events. Many people wear costumes and celebrate and there are big parades. So thats my region and I like it. Especialy "Karneval" because everyone has different costumes!

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Did you ever notice that Bonn was the snug capital of the Federal Republic of Germany?

Today I would like to talk about my region. I live in Bonn. That is in
the west of Germany (Formulierung)
. I would like to write about the nature (Komma) the catcher (???) and the Specials (RS) in my Region (RS). In Bonn (Komma; hier fehlt etwas) is the "Beethoven Haus".
Beethoven grew up there.Every year many tourists come to the house where he was born. Also (Kein Satzanfang; Komma) Hans Riegel lived in Bonn. He is the inventor of the brand haribo (Word Order; RS).
haribo (RS) is a very famous gummy bear sweets brand. HA is
called for (Ausdruck)
Hans,Ri is called for (ss.o.Ausdruck) Riegel and BO is called for (s.o.) Bonn. Also (s.o.) Bonn was the old capital of Germany. But now it is Berlin (Formulierung).
Now I would like to tell you something about the "Rheinland". The Region (RS) around Bonn is called the Rheinland (kein Komma) because the (---) Rhine flows throw the Rheinland.

In the Rheinland (Hier fehlt etwas.) is the "Siebengebirge".There are seven big mountains. - (Diese Sätze solltest du miteinander verbinden.)
Its (Grammatik) very nice for climbing and walking.

Also (s.o.) in the Rheinland (Hier fehlt etwas.) is a tradition (kein Komma) that calls (Grammatik) "Karneval". - (Satzbau)

Many people wear costumes an (RS) have fun
Without (RS) a (Wort) (Grund)!. - (Diese Sätze solltest du miteinander verbinden.)

So thats (RS; Grammatik) my region and I like it (kein neuer Satz) Especialy the "Karneval" because everyone has another (Wort) costume!

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Für was ist der text den gedacht?

Das hervorgehobene musst du dir nochmal angucken.

The Region around Bonn is called the Rheinland, because the flow Rhine flows throw the Rheinland.

,that calls "Karneval".

I would like to write about the nature the catcher and the Specials in my Region 

HA is called for Hans,Ri is called for Riegel and BO is called for Bonn

Kommentar von jellybean20
06.06.2016, 18:51

In der schule sollen wir über unsere Region schreiben.und was daran besonders ist

0

Hat zwar nichts mit Grammatik zu tuen aber damit sich dein Text besser anhört würde ich die Sätze zusammen binden .Also mit guten Satzanfängen :) 

Kommentar von jellybean20
06.06.2016, 18:50

Ja ich weiß nur nicht wie!): ich habe zwei mal also verwendet aber mehr weiß ich nichtXD

0

Kein Leerraum vor dem Punkt!

"catcher" ist unklar. Einzugsgebiet vielleicht? In diesem Fall wäre es catchment area.

specials - klein schreiben

In Bonn THERE IS the Beethoven House.

inventor of the haribo brand (brand also nachgestellt).

The acrynony HARIBO comes from HA for Hans, Ri for Riegel (= bar) and BO for the city ob Bonn.

Rhineland

In the Rhineland THERE IS the Siebenbirge, literally "Seven Mountains", a hill range on the east bank of the Rhine river.

Besides, there is a tradition in the Rhineland called "Karneval" (carneval) ...

Ohne einen Grund - just like that!

Kommentar von earnest
06.06.2016, 22:23

-carnival

0

Was möchtest Du wissen?