Frage von 0Infra0, 47

Englischer Text, brauche deine Hilfe!?

Hallo Community!
Bitte kontrolliert diesen englischen Text für mich, da niemand in meiner Familie mir helfen kann. Ja, es handelt sich dabei um eine kurze Hausaufgabe.

If I travel to the USA I want to visit the grand tentons national park. The wonderful view of the mountains from the park looks amazing on pictures. Maybe I also visit the near yellowstone national park. Its the oldest national park of the world. Wild animals such as bisons, bears or elks life there and wants to (be?) admired. I also really want to watch the bull rides there. I have seen rodeo just in films. I think rodeo is interesting to watch.

LG & danke :)

Antwort
von kittyro, 23

Ich würde nach dem "Maybe I also" noch "want to" hinschreiben. Dann solltest du am besten nicht "Its" und "It's" verwechseln. Statt "life", kommt da "live" hin. Das "be" in der Klammer kannst du hinschreiben. Statt "wants" kommt da "want", wegen mehrzahl. Und ja, so würde ich es für richtig halten. :D

Kommentar von kittyro ,

Achja und Grand Teton National Park solltest Du auch groß schreiben, da es ein Eigenname ist.

Kommentar von 0Infra0 ,

Vielen Dank!

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 14

If I travel to the USA (Komma) I want to (besser: would like to) visit the grand tentons national park (RS).
The wonderful view of the mountains from (Präposition) the park looks amazing on (Präposition) pictures. Maybe I also visit (Zeit) the near (Wort) yellowstone national park (RS). Its (Grammatik) the oldest national park of (Präposition) the world. Wild animals such as bisons (Ich bevorzug "buffaloes"), bears or elks life (Wortart) there and wants (Grammatik) to be admired. I also really want to (s. o.) watch the bull rides there. So far, I have seen rodeo just in films. I think rodeo is interesting to watch.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com, für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!.

:-) AstridDerPu

Antwort
von AnTHiRoXx, 13

If I traveled to the USA, I'd like to visit the grand tentons national park. The wonderful view on the mountains from the park looks amazing on pictures. Maybe I would also visit the near yellowstone national park. It's the oldest national park in the world. Wild animals such as bisons, bears or elks life there and want to be admired. I'd also like to watch the bull rides there. I have seen rodeo only in movies yet but I think it might be interesting to watch in reality.

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community