Frage von Schixksal, 70

Englische Prüfung ist das gut?

Hallo habe die Tage meine mündliche Prüfung und muss über mich selbst reden und habe bisschen was vorbereitet und wollte fragen ob das gut oder uns was ich daran noch ändern könnte ich entschuldige mich schonmal an die Rechtschreibung aber das ist jetzt nur schnell geschrieben und meine kak Autokorrektur will es immer auf deutsch schreiben :

Hello i want to Tell you something about my Self my Name is Kelly mendez and im 15 Years old when i was 10 my dad my sister and i Moved to Cologne and After 3 Years we Moved back to here now i Go to the ..... in grade 9 my Favorit Subjekt is actually englisch but if we had Music At Subjekt it would be my Favorite. my Favorite Singer ist Justin bieber in my room there is a big Poster of him on my Blue Wall. I live in a Flat with my dad and my 2 Cats Named Nero and tiger my 4 siblings don't live with us one of my older Brother lives im Amerika and my older sister too my another Brother lives in Berlin and my Other older sister lives here in Mönchengladbach in a commun with her best friend. In my Freetime i Often go out with my Friends but more Often i go out with my boyfriend we Drive to Düsseldorf or Cologne and we Often go eaten i Love Every Kind of Food but we also make lot of Sport. So i think that was enough about me thank you for your attention.

Antwort
von lola188, 26

Hello i want to Tell you something about my Self my Name is Kelly mendez and im 15 Years old when i was 10 my dad my sister and i Moved to Cologne and After 3 Years we Moved back *here* (ohne to) *now i'm in 9th grade and I go to the .... * my Favorit Subjekt is actually englisch but if we had Music *as* Subjekt it would be my Favorite. my Favorite Singer ist Justin bieber in my room there is even a big Poster of him on my Blue Wall. I live in a Flat with my dad and my 2 Cats Named Nero and tiger my 4 siblings don't live with us one of my older Brothers lives im Amerika and my older sister too my another Brother lives in Berlin and my Other older sister lives here in Mönchengladbach in a commun with her best friend. In my Freetime I *like to go out with my Friends but more Often i go out with my boyfriend we Drive to Düsseldorf or Cologne and we *usually* go eat there *because* i Love Every Kind of Food. *Moreover* we also make lot of Sport. So i think that was enough about me thank you for your attention.

Habe verbesserte Satzteile immer mit * markiert.

Kommentar von lola188 ,

(Hinter dem as fehlt der Artikel "a" also as a subject)

Antwort
von GGHyperX, 31

Rechtschreibung ist ziemlich schlecht wie du bereits gesagt hast.. spiel auch keine Rolle ist ja eh eine mündliche Prüfung. " In my Freetime i Often go out with my Friends but more Often i go out with my boyfriend we Drive to Düsseldorf or Cologne and we Often go eaten i Love Every Kind of Food but we also make lot of Sport" würde den Satz nochmal überarbeiten. Viel zu lang und auch sehr häufig "often" drin. Zudem grammatikalisch falsch.

Kommentar von StrangeGuy ,

Go eaten? bitte nicht versuchen zu helfen wenn du es selbst nicht so gut kannst.. ja grammatikalisch falsch ist dein ganzer Text, du hast noch nicht einmal Punkte gesetzt

Kommentar von lola188 ,

Die Person hat den Satz doch nur zitiert? Immer diese Meckerer -.-

Antwort
von Peace222, 40

Eig . Ist das gut so und wenn du merkst dass du noch zeit übrig hast(sofern es bei euch um zeit geht) über Vacation oder mehr über deinen freund erzählen

Antwort
von SeifenkistenBOB, 25

"...we often go out for dinner."

to do sports

in Mönchengladbach in a commun

würde ich einfach weglassen.

Pausen beim Sprechen sind super und sollten nicht vergessen werden.

Die Struktur ist auch wichtig. Am besten du schreibst dir die groben Themen strukturiert auf. So lassen sie sich leichter verinnerlichen.

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten