Frage von Kyliedel, 88

Englisch Text überprüfen! Kurz!?

Hello, my Name is ......... and I´m from ..... I live in Germany since 7 years. I´m ...... years old. I was Born on 00.00.0000 I really like dancing that´s why I apply. I can speak English, but not perfect. I'm learning English for a year but I 'm not very good. At the age of 7 years I was up to 11 years in a dance school for Hip Hop. In school I once played in a Musical.

Jaa das ist der Text. Könnt ihr mir sagen ob das Englisch gut ist? Der Text bleibt so nur ob das Englische stimmt, denn ich muss es gleich abschicken. Danke.

Antwort
von miamia99, 15

Hello, my name is ... and I'm from ... . I live in Germany FOR (nicht since) 7 years. I'm ... years old. I was born on ... . I really like dancing and that's why I'm applying (ich würde hier lieber present progressive benutzen). I can speak English, but not perfectLY (bei Adjektiven, die ein Verb beschreiben -ly hinten dran hängen). I've BEEN learning English for one year but I'm not very good. From the age of 7 I was in a dance school for hip hop till I was 11 years old (würde ich lieber so formulieren). In school I once PERFORMED in a musical (so viel ich weiß, ist play nur für spielen wie z.B. Ball spielen).

Für 1 Jahr ist das schon ein gutes Englisch! 

Kommentar von earnest ,

-I have lived in Germany for ...

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 32

Hello,

my (RS) Name (RS) is ......... and I´m from ..... I live (Grammatik) in Germany since 7 years. I´m ...... years old. I was Born (RS) on 00.00.0000 (= deutsches Datum; das englische Datum schaut anders aus.) I really like dancing that´s why I apply (Wofür bewirbst du dich?).

I can speak English, but not perfect (Grammatik). I'm
learning (Grammatik)
English for a year (Komma) but I 'm not very good (Hier fehlt etwas.) .

At the age of 7 years I was (Verb) up to 11 years (Grammatik; Präposition) in a dance school for Hip Hop (Satzstellung).

In (Präposition) school I once played in a Musical (RS). (Satzstellung)

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Kommentar von Tokay ,

Born→born

Kommentar von AstridDerPu ,

Ich habe doch geschrieben, dass das Fettgedruckte korrigiert werden muss. Das ist nur Hilfe zu Selbsthilfe!

Kommentar von Pokentier ,

Wundert mich, dass du "since 7 years" nicht verbessert hast. Entweder "I have lived/been living in Germany for 7 years" oder "I have lived/been living in Germany since I was 7 (years old).

Kommentar von AstridDerPu ,

Oops, gut dass ich geschrieben habe, "Ich hoffe, ich habe nichts übersehen". Natürlich hast du Recht, es muss natürlich for heißen. Dass es sich um einen Grammatikfehler handelt, habe ich ja geschrieben. Es war wohl doch schon zu spät. ;-)

Antwort
von 17122002, 51

I really like dancing thats why i'm at a dance school since 11 years

Kommentar von Kyliedel ,

Im alter von 7 Jahren war ich bis 11 Jahre in einer Tanzschule für Hip Hop. Das ist der Satz kannst du ihn mir richtig hinschreiben?

Kommentar von 17122002 ,

I've been at a dance school when I was 7 years, until I was 11 years old.

Kommentar von earnest ,

Nein.

"I was at a dancing school when I was seven ..."

Besser: "I attended a dancing school from age 7 to age 11."

Antwort
von 17122002, 38

Once, I played in a musical for my dance school

Antwort
von Jersinia, 36

I have lived in Germany for 7 years.

I have learned English for 1 year.

Keine passende Antwort gefunden?