Frage von mamasprinzzzes, 47

Englisch Text kontrollieren bitte um Hilfe?

Hallo ihr lieben, es wäre wirklich sehr nett von euch wenn sich jemand ein wenig Zeit nehmen könnte und meinen Text kontrollieren könnte. Also die Aufgabe war die Meinung über Umewltschutz gruppen zu sagen. We all must Support enviornmental Groups. ( Ist die Aussage)

I agree with this statement because enviornmental groups helped our earth they do the best to get a better world. Only a few people support this groups. They often think that they are boring people. But without this groups our enviornmental were dirtier than now. In my opinion enviornmental groups is a very good organisation and we should support them.

bitte sagt mir was ich besser machen könnte. Danke im vorraus.

Antwort
von gameover, 11

I agree with this statement because environmental groups help our earth. They do their best to make our world better. Unfortunately only a few people are supporting this groups. Maybe because they think it’s unnecessary. But without this groups our environment would be dirtier than it is now. In my opinion environmental groups are very good organizations and we should definitely support them.

Mein Englisch ist nicht perfekt, aber ich hoffe ich konnte dir damit helfen. :-) evtl. findet jmd. ja noch weitere Fehler

Schönen Abend noch ;)

Antwort
von mermaid13, 11

I agree with this statement because environmental groups help our earth. They do their best to get a better world. Unfortunately, only a few people support these groups because they often think that they are boring. But without these groups our environmental conditions would be dirtier than now. In my opinion, environmental groups are a very good activity and we should support them.

Antwort
von mermaid13, 10

Ich empfehle dir, die Substantive auch mal durch "they" usw. zu ersetzen. :)

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten