Frage von kenzas, 57

Wie kann man diesen Englischtext aufbessern?

Bitte korrigieren oder umschreiben:

About me: My name is kenza conrad and I'm a 22 years old lifestyle blogger/Model based in LA & Hamburg My blog attract over 20.000 unique visitors and 35.000 pageiews a month My audience is mainly composed of young people in the US who are aged between 16 and 28 years. they are interested in fashion, lifestyle and travel.

I would like to cooperate with you and help you to promote your to my Instagram Followers. by Intresse I can send you my Mediakit over !

Please let me know if there is anything you would like to know because it would mean a lot to me to become an ambassador for you.

Antwort
von Zuck3r, 24

My name is Kenza Conrad. I'm a 22 years old lifestyle blogger/Model based in LA & Hamburg. My blog attracts over 20.000 unique visitors and 35.000 pageiews every month. My audience is mainly composed of young people between 16 and 28 in the US. They are interested in fashion, lifestyle and travel.

I would like to cooperate with you and help you to promote your to my Instagram Followers.  - was genau soll das heißen? Wenn ihr interesse an einer Zusammenarbeit habt dann ???????

Ah das sollte you to my Instagram Followers heißen :'D

If you are interested in cooperating with me, I can send you my Mediakit !

If there is anything you would like to know, please let me know. It would mean a lot to me to become an ambassador for you.

Mit dem Englisch wird dich allerdings niemand Texte schreiben lassen die in Amerika veröffentlich werden :'D

Um meinen Vater in solchen Fälle zu zitieren "wenigstens sieht sie gut aus."

Antwort
von VriskaRules, 27

Nur mal die kritischsten Rechtschreibfehler.

About me: My name is kenza conrad and I'm a 22 years old lifestyle
blogger/Model, living in LA & Hamburg. My blog attracts over 20.000
visitors and 35.000 pageviews in a month, and my audience mainly consists of young people in the US, aged between 16 and 28 years, most of them share my interests on the subject.

I would like to cooperate with you, in order to raise each others follower-amounts, on interest I can provide a Mediakit account.

Please let me know if there is anything you would like to know, 
since it would mean a lot to me to become an ambassador in your service.

Gerne.

Antwort
von Delcatty, 16

Niemand hat diesen Fehler bemerkt> and I'm a 22 years old lifestyle blogger/Model

Kein "s" hier bitte. 

Kommentar von kenzas ,

könnte ich das auch so sagen am anfang

damit will ich sagen ich schreibe ihn von mein privat profil aber die kooperation würde auf mein öffentlichen profil stattfinden weiß aber grad nicht wie ich das formulieren soll ? public oder active,other profile

Hey first things first I'm writing you from my privat account.
please take a look at @kenzas  www.instagram.com/kenzas
that's ''public'' profil with over 100k followers

Antwort
von xDanny92x, 24

About me: My name is kenza conrad. I'm a 22 years old lifestyle blogger/Model based in LA & Hamburg. My blog attracts over 20.000 unique visitors and 35.000 pageviews a month. My audience is mainly composed of young people in the US who are aged between 16 and 28 years. they are interested in fashion, lifestyle and travel.

I would like to cooperate with you and help you to promote you to my Instagram Followers. If you are interested, I can send you my Mediakit !

Please let me know if there is anything you would like to know because it would mean a lot to me to become an ambassador for you. (ambassador -> Botschafter ?)

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community