Frage von Twihard2002, 34

Englisch Story gut oder schlecht?

Hey, sorry schonmal für die länge und danke fürs durchlesen ist mir wirklich wichtig. Findet ihr es fehlt was oder es ist gramatikalisch falsch?

Today I live in Melbourne for one year. Now I like it here but before one year it was horrible for me to leave my home and my father in Berlin. Everything begans in 2014. My parents argued first on time a week. Later eyeryday. My Little brother and I coulnd´t do anything. A few month later my parents coulndn´t stand with this anymore and get divorced.They didn´t want to live together anymore so my mom decided to move to Melbourne. At this time I was 13 years old so coulnd´t decide where I want to live and had to go with my mum. I thought very much about how my life would be in the future. I overthinked until i was very terrifyed of moving to melbourne. We had 5 month of School until the summer Holidays began. That were my last 5 month in Germany.I coulnd´t concentrate in School so my grades got worse. my friends werde concerned about me. I told them i would write them everyday and i´m still doing it. The last time with my friends has passed so fast and the summer Holidays began. It was the time to leave my home and eyerybody who is very important to me. In the night before i haven´t slept. I just imagined how it would be in melbourne and wondered how i could find friends because i´m really shy.

At the next day I had to leave with my mum and my Little brother. I can´t discribe what was inside of me when we arrived. I was a sort of happy and exited but also sad to leaved my home and very afraid od being alone. It was really confusing that i had one week of winterholidays here. My week withoutschool i spend my time while explore the City on my own. I really liked the federation square. i didn´t know why but this place remind me of my hometown Berlin. My first Impression of the big City was gorgeous. I had never been hat the pacific ocean before. When the School begans i had the Option to go to german School but i wanted to be able to speak english better so i decided to go to the college in the district Brighton. I can´t remind my first time at my new School very good but i know that my classmates were very nice to me.

Although I haven´t said very much voluntary i found friends fast, what i´ve never expected. in this year I´m here my life gets structure back. Now i´m sitting in my new home that once was so strange to me. I don´t regret anything The last 2 yearswere a bad but a very important experience. Without it i would never know that everybody can be stronger than they imagine and life goes on. No matter how bad it is at the moment

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 11

Hallo,

Today I live (Grammatik) in Melbourne for one year (Grammatik). Now I like it here (Komma) but before one year (Grammatik) it was horrible for me to leave my home and my father in Berlin. Everything begans (Grammatik) in 2014. My parents argued first on time (erstens pünktlich) a week.

Außerdem Satzstellung.

Nur einmal bis hierhin, denn gutefrage.net ist eine Ratgeber-Plattform und kein kostenloses Lektorat oder Übersetzungsbüro. Was du hier möchtest, ist kein Rat, sondern eine Dienstleistung und Dienstleistungen sind teuer.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

AstridDerPu

Antwort
von Dahika, 20

Nett, aber warum muss jemand in Englisch schreiben, der die Sprache nicht kann...

Schreib doch deutsch.

Kommentar von Twihard2002 ,

Geht nicht für die schule

Expertenantwort
von earnest, Community-Experte für Englisch, 15

Möchtest du eine ehrliche Antwort?

Die Grammatik ist grottig. Da sind fast in jedem Satz Fehler, manchmal auch mehrere, und zwar aus verschiedenen Bereichen der Elementargrammatik, insbesondere bei den Zeiten.

Sagen wir mal so: Immerhin versteht man, was du sagen willst.

Tut mir leid, dir keine bessere Nachricht liefern zu können. 

Gruß, earnest

kannst du mir ein Beispiel nennen?

Kommentar von earnest ,

Satz 1 hätte Present Perfect gebraucht, in Satz 2 brauchst du "one year ago", "begans" in Satz 3 ist ein schlimmer Stockfehler.

Und so geht es leider munter weiter.

Antwort
von vossmorien, 26

Naja also bis auf die Grammatik Fehler ist es sehr interessant :D

wo sind gramatik fehler? :D ich finde die nicht xD

Kommentar von vossmorien ,

ufff....sehr viele...also wirklich sehr viele xD

Kommentar von Dahika ,

sehr, sehr viele.... au weiah....

Groß und klein Schreibung und einige Tippfehler (kommas, ein s zu viel) weiß ich. Den ein oder anderen satz hab ich auch ausversehen beim abschreiben komplett verdreht meint ihr das?

Kommentar von earnest ,

Nein, wir meinen dicke, fette Grammatikfehler. Wenn ich das denn für die anderen Antworter so sagen darf ...

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community