Frage von xCruexy,

Englisch Referat Hilfe ! 5 min 20-30 sätze !

Hallo ich brauche EURE hilfe :) muss morgen ein Englisch Referat halten das ungefair 5 min gehen soll. Das thema ist "How can i help old people. Bitte um satz vorschläge und evtl Verbesserungen :) Vielen DANK !

Old people need care and love. They made many experiences with hard times and they got known a lot of other people. TMostly they came through difficult situations and hard times ,they'll never forget . Mostly they are metal or physical week . They aren't abel to care for themselves or buy their food. The question How can I help those peopmoney for them ? because most of them are just alone and so I think they would also be very happy if someone would visit them . Nobody cares about them le ? led me to think about it . How can I really help those people who have no family or freinds ? Should i spend some .The modern medicine developed became more and more.old people become older and older, but nothing for the joung people. That leads to trimmed pensions and explains why a lot of old people have to live in poverty. I can help old people with my conviction for a family and my school education. In my opinion, the only way to help people out of their problems yet is to stay together! Because one person alone has no chance to change anything, no matter how hard he or she tries."

Antwort von xCruexy,

Old people need care and love. Oftentimes, they have undergone very hard times and got to know a lot of other people. In the majority of cases, they lived through difficult situations. Mostly they are mentally and pysically weak. They can't look after themselves or buy their food. But how can we help those people? A lot of old people are mostly alone, because they maybe don't have a real family or don't even have freinds. So it would be a good idea if i visit them time to time, that would make them happy. The old people are getting older and older, but many of the young people don't take care of them, that's why a lot of old people go to pensions. Led me to think about it. How can I really help those people who have no family or friends ? Should i spend some ? But only my money cant help them. The modern medicine developed became more and more.old people become older and older. That leads to reduce pensions and explains why a lot of old people have to live in poverty. I can help old people with my conviction for a family and my school education.

In my opinion, the only way to help people out of their problems yet is to stay together! Because one person alone has no chance to change anything, no matter how hard he or she tries.

Hab ich bis jetzta .. gerne noch weitere vorschläge

Antwort von AstridDerPu,

Hallo,

Old people need care and love. They often lived through hard times they'll never forget and met a lot of other people. Many of them are metally or physically weak. They aren't able to look after themselves or buy their food. I wonder, how I can help those people. In my opinion, most of them are just alone and would be very happy if someone paid them a visit every now and then / from time to time

Ab hier wird es unverständlich. Es gibt viele abgebrochene Sätze, die Word Order ist verkehrt, Rechtschreibfehle, Zeitenfehler usw.

Nobody cares about themle ? led me to think about it. How can I really help those people who have no family or freinds ? Should i spend some . old people become older and older, but nothing for the joung people. That leads to trimmed pensions and explains why a lot of old people have to live in poverty. I can help old people with my conviction for a family and my school education. In my opinion, the only way to help people out of their problems yet is to stay together! Because one person alone has no chance to change anything, no matter how hard he or she tries."

Mein Tipp: neu schreiben.

:-| AstridDerPu

Antwort von TheSlushMan4,

Old people need care and love. They've made many experiences with hard times and they've met a lot of other people. Mostly they came through diccult situations and hard times, they'll never forget. Mostly they are mental oder physical week. They can't look after themselves or buy their food. But how can we help those people? A lot of old people are mostly alone, because they maybe don't have a real family or don't even have freinds. So it would be a good idea if i would visit them time to time, that would make them happy. The old people are getting older and older, but many of the young people don't take care of them, that's why a lot of old people go to pensions.

Ich verstehe leider den unteren Teil von deinem Text nicht, was du da sagen willst.. :D

Hoffe hilft aber auch so weiter

Kommentar von Marcson,

jetzt nur noch die Fehler rausmachen, dann ist es gut...also

mentally and pysically weak (Das sind hier Adverben)

if I visited (wegen dem If-Satz...;) them from time to time

Old people (Kein best. Artikel!!!) are growing older, but many young people (ohne Artikel!!!) ...

Antwort von Marcson,

Oftentimes, they have undergone very hard times and got to know a lot of other people.

In the majority of cases, they lived through difficult situations...

Mostly they are mentally or physically weak .

Den Satz "The question How....." versteh ich nicht.

...if someone visited them (im If-Satz steht nie would).

le? -> was heißt das? Should I spend some....money?

Bevor ich weitermache: Ich glaube, du hast einige Textverdreher drin, lies den Text nochmal durch und vervollständige die Sätze;)

Keine passende Antwort gefunden?

Verwandte Fragen

• Englisch Hausaufgabe Teenagers on streets Hallo. Kann jemand bitte mal meine Englische Hausaufgabe korrigieren? Wäre echt nett. Liebe Grüße, und danke schon mal :) Teenagers on streets 15-year-olds children will go out between 9pm and 6am. But should they be allowed to be on streets bet...

2 Antworten
  • englisch referat ( fast food) Hallo kann mir jemand weiter helfen ? ich muss ein für meine englisch Prüfung (am montag) einen englischen vortrag halten 5 min. 1. über sich selbst erzählen. 2. über ein spezielles Thema ( fast Food.) - ich weiss nicht mehr weiter und das was ic...

2 Antworten
  • Englisch, Summary schreiben! Hilfe! Hallo (: In ein paar Tagen schriebe ich eine Arbeit in Englisch übers "summary schreiben" ich habe jetzt eine geschrieben nur kann die mir keiner korrigieren, da dacte ich, ihr könntet mir helfen. Danke im vorraus. Lieben Gruß! :) (Namen...

3 Antworten
  • Englischen Text übersetzen ins Deutsche Two young men were sent to prison yesterday because they drew graffiti on trains and stations in Manchester. One is 20 years old, the other is 18. One must go to prison for 12 months and the other for 15 months. Both were also given Asbos. The Asb...

7 Antworten

Fragen Sie die Community