Frage von SamiBoss, 47

Englisch kurzen text korrigieren?

The Article "meet marvelyn she's smart,sexy,oh and HIV positive written by the cosmopolitan magazine is puplieshied in october 2008 and deals with the topic of an HIV infected girl. At 19 marvelyn was in live with her prince charming paul he was an older men ,they get unprotective sex then later she geht the diagnose to had pneumonia.

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 28

The Article (RS) "meet marvelyn she's smart, sexy, oh and HIV positive (Anführungszeichen; nur wenn das genau so im Titel des Artikels steht, wenn nicht must du die Klein- und Großschreibung korrigieren) written by the cosmopolitan (RS) magazine (Die Zeitschrift hat den Artikel nicht geschrieben, sondern veröffentlicht.) is (Zeit) puplieshied (RS) in october (RS) 2008 and deals
with the topic of an HIV infected girl. At 19 (Komma) marvelyn (RS) was in live (RS) with her prince charming paul (RS) (---) (Komma) an older men (RS) (Punkt)

(Neuer Satz) they get (Verb) unprotective (Wort) sex (Konjunktion) (---) later she geht (deutsch) the diagnose to had pneumonia.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

AstridDerPu

Kommentar von SamiBoss ,

Dankeee dankeeee ❤ 

Antwort
von thisistriis, 28

The Article "Meet Marvelyn she's smart,sexy,oh and HIV positive", written by the Cosmopolitan magazine, was published in October 2008, and is about an HIV infected girl. At the age of 19, Marvelyn was in love with her charming prince Paul. He was an older men and they had unprotected sex. Later the diagnosis showed, that she had pneumonia.

Also manche Fehler wären echt vermeidbar gewesen: ^^

Kommentar von SamiBoss ,

At first marvelyn hasn't accepted thatvher doctor told her that she is HIV positive but at this moment she realized that her life will change. People around marvelyn avoid her she's living her life like she's already dead also she lostcher streght to live and had suicid thoughts. She often be hates for the virus but she learned how to deal with it marvelyn got a job at a HIV charity there she gave a talk about her illness and orgnasid public speaking events . She learned to kep the head high and not to be avoid of death .

Kannst du bitte noch einmal rüberschauen du würdest mir einen riesen gefallen tuhen 

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten