Frage von Ensar8515, 57

ENGLISCH, könnt ihr mir diese biographie verbessern bitte?

Es geht um diesen Text: Tom Grooney was born on 3.February.1977. He was the third children as he was born. Tom has two other sisters. Toms childhood was great, because he lived with his grandparents in a lake in Ireland. Tom was very good at school, he studied socioogy and history at the university in Belfast. He met a beatiful girl and her name was Deirdre, she was a student too. Tom fall in love with Deirdreand they got married. They bought a small house in the country and had two children. The first baby was a boy and they decided his name to Tim, e was born in 2002. The second baby was a girl, Tom and Deirdre decided her name for Liz she was born in 2004. Deirdre got her own job as a sociology teacher and Tom to be a historian. Tom worked at home to care abouut the children. It was a happy family. Tom and Deirdre had a surprise, they are getting an another baby. The baby was a girl too, they gave her the name Pauline, she was born in 2012. Deirdre had the mother’s leave and cared about Pauline, in the meantime worked Tom at the university.

Vielen Dank ich wurde mich wenn es schnell geht, und jemand der es auch verstehen wurde ! :)

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 16

Tom Grooney was born on 3. (= deutsch) February (Komma) 1977. He was
the third children (Grammatik) as (Wort) he was born. Tom has two (---) sisters. Toms (Grammatik) childhood was great (kein Komma) because he lived with his grandparents in (Präposition) a lake in Ireland. Tom was very good at school, he studied socioogy (RS) and history at the university in Belfast (Ausdruck). He met a beatiful (RS) girl and her name was Deirdre, she was a student too. Tom fall (Zeit) in love with Deirdre and they got married. They bought a small house in the country and had two children. The first baby was a boy and they decided his name to Tim
(Grammatik)

(neuer Satz)
He was born in 2002. The second baby was a girl (Punkt) Tom and Deirdre decided  her name for (Ausdruck) Liz (neuer Satz) she was born in 2004. Deirdre got her own job as a sociology teacher and Tom to be (Grammatik) a historian. Tom worked at home to care abouut (RS; Präposition) the children. It was
(Ausdruck)
a happy family. Tom and Deirdre had a surprise (Ausdruck), they are getting (Zeit; Wort) an another baby. The baby was a girl too, they gave her the name Pauline (neuer Satz) she was born in 2012. Deirdre had (---) mother’s leave and cared about (Präposition) Pauline (neuer Satz) in the meantime worked Tom at (---) university.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Antwort
von Ensar8515, 18

Es ist sehr wichtig BITTE morgen hab ich eine Arbeit!

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten